03/08/2013

Deo kontrol kojų kremai arba pora kaip tvora arba prisijaukinti batukai

Turbūt daugumai moterų pėdos yra tokia kūno dalis kuriai reikia skirti pakankamai daug dėmesio, norint nejausti diskomforto. Mano pėdos mane erzina visais metų laikais, tiek vasarą tiek žiemą. Vasarą reikia dezodoruojamo bei maitinančio kremo, žiema daugiau maitinančio, šildančio kremuko. Žiemai buvau atradusi puikųjį kulnų kremą Schol, jį naudojau visom pėdom. Bet vasarai jis nebetiko, nes juo pasitepus kojos dar labiau prakaituodavo. O panaudojus Schol gelį pėdos labai išsausėdavo, o aš net negaliu užmigti jei man jas traukia...


Vargai vargais, bet ilgos paieškos galiausiai davė vaisių. Pirmiausiai pasiskaičiau apie kremą indelyje, bet nusprendžiau pabandyti tūbelėje. Kaina beveik vienoda, apie 12 Lt kiekvieno, tuo tarpų kai Schol kremo kaina 26 Lt. Tiesa, gal pastarasis skalsiau naudojasi nei Deo kontrol. 



Kremas patiko, maitina pėdas, greitai susigeria, nepalieka lipnumo. Tačiau man pasirodė jog nepakankamai dezodoravo. Todėl neilgai trukus įsigijau ir kremą indelyje. 

Jis būna įpakuotas dėžutėje, su instrukcija. Ir štai rezultatas buvo toks, kokio net nesitikėjau :) 

Pliusai:

Susigėrimas: Tiek vienas tiek kitas kremai susigeria puikiai. Net mirktelėti nepastebi, lipnumo nepalieka.

Drėkinimas, maitinimas: Kremas tūtelėje drėkina labiau, o indelyje labiau maitina. Indelyje naudoju vakare, tūtelėje iš ryto ir dar porą kartų diena grįžus iš darbo.

Kvapas. Kas man itin patinka, jie bekvapiai. O to aš net nepastebėjau kol nepradėjau rašyti atsiliepimo. Tai yra labai didelis pliusas.

Konsistencija: tūtelėje kiek skystesnis nei indelyje. Prie indelio net yra lopetėlė, tačiau kaip matyti iš foto, kremo likučiai kaupiasi aplink raides, tai man neatrodo higieniška todėl aš geriau tepu švariu pirštu. 

Pakuotės. Tūtelėje matau tik vieną minusą, tai jog kamštelis atsisuka o ne atsidaro. Bet kaip už tokią kainą tai yra atleistina. Be to nei nuo vieno kremo etiketės nenusitrynė, nepalikdavo žymių ant pirštų. Ant abiejų yra detali info, tik gaila kad rusų kalba. Bet puikiai mokantiems šią kalbą tai ne minusas. Indelis tai iš vis puikiai įpakuotas, dėžutėje su kartoninių karkasu, kad kremas nejudėtų. Puikai žinau kiek darbo reikia įdėti į tokias dėžutes todėl tik giriu už tai. 

Kiekis. Tūtelėje kiekis 80 ml, indelyje deja nežinau nes nebegaliu pažiūrėti į dėžutę, mat maniau kad man jos nebeprireiks :) Bet pagal skalsumą pakankamas. Gaminta Rusijoje, importuotojas kažkokia latvių firma, net nurodytas internetinis adresas, gal kam bus įdomu: http://www.kosmolat.lv/

Taigi džiaugiuosi atradusi puikų duetą, o kas svarbiausia ne itin brangų. abu po 11 Lt, iš bėdos galima verstis su kiekvienu atskirai. Linkiu, kad su šių kremų pagalba daugiau nebūtų jokių nepatogumų.


Pasidalinsiu dar vienu džiaugsmu ir atradimu. Niekad nemaniau, kad vasara guminukai yra pats geriausias apavas. Su jais visai nekaršta! Kojos irgi beveik neprakaituoja. Šiuos draugei atvežė iš Italijos, bet jai netiko, todėl perleido man. Kurį laiką mėginau prisijaukinti, ir tik įsidėjus paduką jie mane džiugina 100 procentų! Vasarai tai patys geriausi batai, nukonkuravę visus lyg šios turėtus :) 


Gero savaitgalio, 
Neringa

1 comment:

  1. sudas, anas, ankstesnis buvo tikrai veiksmingas ir kainuodavo 40 proc pigiau. sis yra stampovke, kainuoja brangiau ir visiskai neveiksmingas. -10 balu

    ReplyDelete