18/01/2015

Rival de Loop young karšta naujiena Lietuvoje! Labai daug nuotraukų


Ar pamentate, mano straipsnį apie RL de young pudrą? http://ilovemanythings.blogspot.com/2014/12/rl-de-young-queen-of-night-glitter.html   

Jį rašiau dar prieš šventes, praėjusiais metais, tuomet mane sužavėjo pudra ir nagų lakas, bet šio ženklo dar nebuvo Lietuvoje. Painkštėme komentaruose, jog toje LT nieko nėra, ir štai ilgai laukti neteko, visiškai šviežias stendas jau yra Droguose... 


Taip atrodo stendas:






Ryškus, barbiškas, mergaitiškas... Kaip matome, kai kurios priemonės labai panašios į Essence ir Catrice kosmetikos priemones. Kainos taip pat neaukštos. Bet šis ženklas priklauso Rival de Loop, kitaip tariant Roosmann tinklui. Galiu pasakyti, jog to kas man labiausiai patinka iš RL de young pas mus dar nėra. Be to, jie taip pat turi limituotas kolekcijas (iš Kalėdinės ir buvo manoji pudra bei nagų lakas). Taigi, manau tai naujasis kosmetikos mėgėjų taikinys ;)  

O aš pirmam kartui paėmiau tai, kas mano manymu labiausiai traukia akį. Bet antrą kartą manau aš dėmesį kreipsiu į tušus ir lūpų dažus, kurie beje, pasirodė neblogos kokybės. 



Pirmas mano pirkinys - aliejukas lūpoms. Nusipirkau jį ir tiesą sakant pasijaučiau šiek tiek prašovusi, nes kai atsukau pamačiau jog aplikatorius rutulinis :) Priminė man vaikystę :))) 


Tos nuskendusios gėlytės irgi įdomiai atrodo :)


Bet kvepia skaniai ir ant lūpų tepasi maloniai.



Produkto sudėtis

Vis gi manau, kad tai labiau mergaitiškas pirkinys, įdomu buvo pabandyti, testuoti, o naudoti būtų kiek gėda, žiūrint į mano amžių :)


Sekantis - lūpų blizgesys. Čia jau įdomiau. Labai graži pakuotė (neskaitant to žvagždučių ir mano amžiaus fakto)



Bet va, klausimas - kur sudėtis? :)



Turint noro manau šį pakabuką galima prisikabinti prie telefono...


Ir štai, dar kartą keliaujam į vaikystę. Taip, aplikatorius... Teptukas. Šimtą metų nemačiau tokio blizgesio aplikatoriaus. Bet reikia pripažinti, lūpas pasidažyti labai lengva.


Ir labiausiai patikęs dalykas, tai gan ryški spalva, ir blizgesys.



Nors mano vyro komentaras buvo - labai blizga... suprask, gal per daug... O man patinka :) Kvapas saldus, bet šį kart jis manęs neerzina, iš tikro nesuprantu nuo ko tai priklauso. Skonio neturi. Nelipnus, kas labai malonu. Tačiau jis nėra ilgalaikis. Bet nesausina lūpų ir nesusivelia ant jų, dingsta tiesiog be pėdsakų. Vertinu jį labai gerai. Be to - pigus.


Keturių šešėlių paletė. Žiūrint į vidurinių spalvų kiekius, supranti kodėl tokia neaukšta kaina.



Deja, kadangi yra lipdukas ant pavadinimo, matome tik skaičių 06.


Aplikatorius labai trumpas...


Bet gera pakuotė ir labai gražios spalvos


Bei pakankamai pigmentuotos (išskyrus tą juodą, ji man pasirodė prasčiausia)


Labai patiko tekstūra, kreminė. Tačiau apie laikymą aš dar nesusidariau nuomonės. Nepaisant to kol kas šešėlius vertinu gerai.


 Ir pagaliau - nagų lakas. Mano spalva #24 indian feeling.


Man patinka buteliukas, labai gražus ir patogus. 


Teptukas taip pat labai įdomus! Plokščias, su juo iš kart padengi visą plokštelę.


Ir apie spalvą. Labai graži, žaižaruojanti. Tai rožinė tai mėlyna. Ir visų stende buvusių spalvų ji iš kart patraukė mano dėmesį. Tačiau lakas nepasižymi greitu džiuvimu. Bet mačiau, kad jie turi ir greitai džiūstančių lakų, manau rėks išmėginti :)

Ir pabaigai, manau jog pagal kainą tai labai puiki kosmetika ir mano bloge jūs ją matote tikrai ne paskutinį kartą. 



4 comments:

  1. Rekomenduoju isbandyti RL de young blakstienu tusa Ultra twist. Jis labai pamegtas Vokietijos blogeriu ir vlogeriu. Turiu ir as. Ir labai dziaugiuosi!

    ReplyDelete
  2. Čia toks klausimas, koks tas jau jūsų amžius, kad negalite atrodyti žaismingai? :) Man tos žvaigždutės gražios, kaip tik pagyvina :D
    O šiaip sudominot, prie darbo yra Drogas, būtinai nusipirksiu išbandyti ką nors :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man 28 :) darbe jau nepatogu tokį išsitraukti, bet vis tiek prisiperku :)

      Delete