26/08/2015

Emmedi HS “Keratin Reparative Bath 1″ plaukų šampūnas


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien papasakosiu apie Hair study plaukų šampūną. Kai ši liniją tik atsirado Eurokos, aš iš kart nusipirkau, nes norėjau išmėginti. Dabar galvoju, kad labai norėčiau išbandyti plaukų tiesinimą keratinu namuose, su šios linijos pagalba. 



Pirmu numeriu pažymėta Keratin linijos priemonė – skirta plaukų trinkimui ir prisotinimui keratinu prieš tiesinimo procedūrą. Švelniai, bet veiksmingai pašalina nešvarumus nuo plaukų bei skalpo. Profesionalams pritaikyta bet ir namuose naudoti tinkama priemonė.

HS “Keratin Reparative Bath 1″
500 ml, 7,89 €



Aš jau baigiau šį šampūną, matote nuotraukoje, jog jo liko tik ant dugno. Šampūnas žalsvos spalvos, labai skystas. Bet putoja labai gerai. Aš jį nusipirkau kai eilinį kartą man nebetiko 6 turimi šampūnai, aš nebegalėjau susitvarkyti su plaukais. Ir, turiu pastebėti, kad šampūnas tikrai švelniai, bet veiksmingai plauna plaukus. Jau po pirmo naudojimo mano plaukai tapo visiškai švarūs, švelnūs ir minkšti. Galvos odos neperštėjo. Kvapas kosmetikos, eilinis šampūno kvapas.... Talpa gan didelė (kitiems žmonėms) bet man - pats tas. Tik, reikia akcentuoti, kad šis šampūnas nėra tinkamas kasdieniam galvos plovimui. Bent jau mano plaukai po to vėl pripranta prie šampūno, ir jis nebeatlieka savo darbo taip gerai kaip ankščiau. Bet, man labai patiko ir būtinai dar kartosiu.

No comments:

Post a Comment