ANNY 392 Sunshine babe - mylimiausia vasaros spalva


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Grįžau iš karto namie su tikslu pailsėti ir pabloginti, taigi jau nuo 18 val žiūriu youtubą :D Toks mano poilsis... Namie nieko nėra, todėl galima ramiai atsijungti ir pailsėti :) Šiandien ta proga, kad toks nuostabus oras aš papasakosiu apie dar vieną puikią vasarišką spalva iš ANNY kolekcijos - Cruising in miami - beach bikers on tour. Man ji labai patinka, lakuoju nagus jau kelintą kartą taip pat :)





Žavi, persikinė šilta spalva, be jokių blizgučių ar shimerio. Tiesiog ANNY įprastas veidrodinis žvilgesys. Man tai labiausiai patikusi vasaros spalva, todėl net prasidėjus rudeniui aš lakuoju nagus būtent ja :) Kodėl gi ne? Reikia gaudyti paskutinius saulės spindulius... Šį kartą prireikė trijų sluoksnių, bet lakas išdžiūvo labai greitai. Laikėsi 4 dienas, po to jau atsilupo kampučiai, bet juos patvarkius manau dar būtų galima nešioti manikiūrą. Šio lako spalva neblunka, visą laiką lieka tokia pati. Tai labai graži spalva prie įdegusių rankų, todėl jei jūrų - būtent tokios, rekomenduoju išbandyti šią spalvą :) 



Rašyti komentarą

0 Komentarai