AVON Kvapusis vanduo „Femme Icon“

 

Jau labai seniai noriu parašyti apie AVON kvapųjį vandenį „Femme Icon“. Tikrai turėjau laiko jį prisijaukinti, ir labai gerai, kad palaukiau rudens ir šaltesnių dienų, nes tik tuomet jis atsiskleidė.






Jūs - Moteriškumo Ikona, Ilgai išliekanti moteriška kvapnių rožių, sultingų raudonų vaisių ir žavių pačiulių dermė įkvėps pasijausti  tikra grožio ikona.

Gėlių-medienos-muskuso kategorija

Natos: rožė, karamelinio muskuso akordas, pačiulis

Ilgai išliekanti moteriška kvapnių rožių, sultingų raudonų vaisių ir žavių pačiulių dermė įkvėps pasijusti tikra grožio ikona.




Iš pradžių jaučiu saldų rožių kvapą, vėliau jau jaučiamas pačiulis. Aš nežinojau šio kvapo, tačiau jis man labai patinka, lengvas ir jau truputi mažiau saldus už rožes, kaip tik paskutinėms natoms. Nerealu tai, kad kavas laikosi pakankamai ilgai, dar įpusėjus dienai jį jaučiu. Ar jis galėtų paversti grožio ikona? Žinote, aš pasakysiu atvirai, jei kalbame apie AVON, aš visuomet atsimenu Little black dress kvapą, jis man turbūt visuomet liks AVON vizitine kortele. O šis kvapas irgi sodrus, ir tikrai rudeniškas, kai norisi šilumos ir saldumo.

Įprastinė kaina – 20,50 Eurų,
Akcijos kaina – 13,99 Eurų.

Rašyti komentarą

0 Komentarai