18/01/2016

Lumene Makiažo kremas CC 6in1 30 ml light


Labas rytas, mieli skaitytojai. Praėjusių metų pabaigoje aš pagaliau nusipirkau visų išgirtąjį Lumene CC kremą ir... jis man labai labai patiko! Aš sau iškėliau užduotį - sumažinti kasdien naudojamų makiažo priemonių krepšelį, nes supratau - jei noriu nuveikti daug daugiau nei prieš tai - turiu mažai laiko dažymuisi. Todėl aš palikau tik šį CC kremą, antakių dažus NYX ir GOSH tušą. Jei ne tie mano prakeikti antakiai, aš pasidažyčiau per 5 minutes, bet dabar užtrunku apie 15 min. Nepaisant to, rezultatas - daug geresnis, nes prieš tai dažydavausi pusvalandį ir keldavausi 6 valandą. Be abejonės - jei ne šis kremas, man tai nebūtų pavykę.




UNIKALUS produktas – LUMENE CC COLOR CORRECTING kremas.
Itin lengva tekstūra, maksimalus maskavimas. Idealiai padengia odą, maskuoja netolygumus: dėmeles, raudonį, pavargusią odą.
Rezultatas – semi-matinė, skaisti ir lygi oda.
6IN1 savybės:
  1. Ideali tekstūra: lengva, tačiau maskuojanti;
  2. Maskuoklis;
  3. Makiažo pagrindas: paslepia poras;
  4. Skaistina: su skaistinančiais pigmentais ir bruknių sėklų aliejumi;
  5. Ilgai išlieka;
  6. SPF20
Stebuklingieji ingredientai:
  • Arktinių bruknių sėklų aliejus – drėkina ir maitina odą, saugo nuo neigiamo laisvųjų radikalų poveikio;
  • Vitaminas C – skaistina,šviesina odą;
  • SPF20 faktorius saugo nuo neigiamo saulės poveikio.
BE parabenų.




Kaina: apie 14 Eurų, aš pirkau per akciją, mokėjau 9 Eurus.



Labai labai retai būna, kad tai ką prirašo gamintojas atitinka realybę. Tačiau aš pirmą kartą bandžiau tepsi su pirštais ir galvoju - wtf??? Nejaugi jis - nieko gero? :( Bet bet, tada į pagalbą pasiėmiau šepetėlį ir - vuolia, rezultatas - toks apie kokį visi tik ir kalba. Spalvadengiasi ir skirstosi idealiai, nesustingsta labai greitai, todėl gali labai neskubėti, bet išsiskirsto puikiai.

Praėjus porai minučių spalva prisitaiko prie veido odos spalvos. Maskavimas - visi sako, kad aukštas, o ant pakuotės aiškiai nurodyta -3 iš 5. Taigi, paakiams ir spuogams jau reikės maskuoklio. Tačiau tai ne tas atvejis, kai padengus pudrą norisi dar vieno sluoksnio.

Pudra bekvapė, nėra kaukės efekto, veidas - be galo švelnus ir malonus liesti. Tinka jautriai odai,

Stebuklas, bet kremas laikosi visą dieną - tai sugeba net ne visos pudros.

Finišas - ne matinis, oda atrodo skaisti.

Minusas vienas - aš kremą turiu neseniai, bet naudojau beveik kasdien ir man jo jau liko tik pusę. Su mano tempais aš per metus baigsiu gal 4 ar 5 tūteles.

Beje, apie įpakavimą. Jis kokybiškas - ne skystas, sandarus.

Tačiau dėl greito sunaudojimo kaltas mano makiažo šepetėlis.

Turi SPF - 20. Porų nekemša, bet norint išvengti veido blizgėjimo reikia naudoti papildomas priemones.

O turint galvoje Kosmetikos dnr gerą įvertinimą galiausiai reikia padaryti išvadą, kad kremas išties puikus, net nežiūrint į tai, kad greitai baigsis. Rekomenduoju. lu

2 comments:

  1. Tuoj ir man jo užsireiks, tik bijau per didelių lūkesčių :) Nes kol kas tik vieną blogą atsiliepimą girdėjau.

    ReplyDelete