13/04/2016

Artdeco SPRING COLLECTION 2016 HYDRA LIP BOOSTER Drėkinantis lūpų blizgesys Nr. 06 - translucent


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien kėliausi 6 valandą, todėl man atrodo, kad jau diena kaip ir turėtų baigtis, pažiūriu į laikrodį - dar toli gražu :) Jums nebūna taip, kad atrodo, darote viską, jog įgyvendintumėte savo svajones, bet jos stovi vietoje ir viskas? Aišku, dalį tikrai įgyvendinau, bet kai kurios svajonės - nė iš vietos ir Amen. Arba kreivė susvyruoja ir viskas pradeda iš vis kristi žemyn. 
Taigi, kol kai kas nejuda iš vietos, aš džiaugiuosi tuo, kad mano blogo skaitytojų ratas - didėja. Nustembu pamačiusi vis didesnį peržiūrų skaičių, kuris labai labai džiugina. Smagu, kad ketvirtaisiais blogo rašymo metais viskas taip įsisiūbavo, kad tik spėk stabdyti traukinį :) O gal jo ir nereikia stabdyti... Šiandien tiesą sakant aš norėjau daryti kūno priežiūros priemonių dieną (realiai turiu medžiagos kokioms trims dienoms), bet gavosi taip, kad rašysiu apie Artdeco. Šis puikus blizgis jau senokai laukia eilės, o aš negaliu leisti, kad ateitų vasarą, kol aš apie jį papasakosiu ;)



Hydra Lip Booster

Drėkinantis lūpų blizgesys

Suteikia lūpoms ypač lengvą, švelnų permatomą atspalvį ir įspūdingą šlapių lūpų efektą. Lūpos išlieka ypač švelnios, blizgesys užtikrina reikiamą drėgmės balansą ir apsaugo nuo šerpetojimo.

Lengvos konsistencijos, nesulipina ir neapsunkina lūpų, labai tolygiai ir lengvai pasiskirsto unikalios šepetėlio formos dėka.

Patariama  naudoti prieš tai apvedus lūpų kontūrą su lūpų pieštuku. Apsaugo lūpas nuo dehidratacijos.

Talpa: 6 ml

Kaina: 11,99 Eurų, bet dabar akcija 9,59 Eurai



Gavusi siuntinuką su Artdeco naujienomis aš labai apsidžiaugiau pamačiusi šį gražuolį, dar labiau apsidžiaugiau jog jis - ne raudonos spalvos (šioje kolekcijoje du pasirinkimai). Aš jau turiu nemažai Artdeco kosmetikos, blizgesių irgi kelis, bet sakau drąsiai: šis man labiausiai patinka. 

Smagi konsistencija, drėgna ir nelipni, o dar ir drėkina lūpas! Būtent dėl konsistencijos man taip patinka šis blizgis. Man atrodo, kad juo pasidažius lūpos atrodo putlesnės, dėl blizgio suteikamo šlapio efekto. Jau sakiau, žinau, bet spalva labai faina, pavasariška. 

Blizgis turi saldoką kvapą ir kartoką skonį, kvapas dingsta užsitepus ant lūpų. Aplikatorius - standartinis, bet labai švelnus ir patogus.

Žinoma, tai nėra ilgalaikis blizgesys, bet užtikrinantis drėkinimą ir drėgnų bei putlesnių lūpų išvaizdą. Jei norite kokybės, bet nenorite permoketi, siūlau rinktis Artdeco Hydra Lip Booster blizgį. Man jau pasidarė įdomu pabandyti raudoną atspalvį, ten irgi translucent, įdomu, kaip atrodytų lūpos :)

No comments:

Post a Comment