27/04/2016

Balandžio mėnesio mėgiamiausi

Išbandant vis daugiau gerų, ne - tiesiog nuostabių produktų, norisi apie juos papasakoti dar. Atrodo, kad vienos apžvalgos neužtenka. Šį kartą nusprendžiau kalbėti apie priežiūros kosmetiką. Artėjant pavasariui mano kosmetinę papildė toookie produktai, apie kuriuos tik svajojau, o kad svajojau - ne be pagrindo, tikrai matyti. Šiuo metu labai džiaugiuosi savo priežiūros kosmetiką, net galvoju, kad reikia nufotografuoti viską, nes esu labai patenkinta :)



1. RITUALS... THE RITUAL OF SAKURA DUŠO PUTOS kvepia nuostabiai. Aš duše praleidžiu mažiausiai pusvalandį, man taip gera mirkti kalne putų, kurie kvepia vyšniomis, pavasariu - laikas praeina nejučia, užmiršti rūpesčius ir susidelioji darbus ir planus.


2. L`OCCITANE MIGDOLŲ RANKŲ KREMAS „VELVET HANDS“ oi kaip gaila, kad jau pabaigiau šį kremą. Jis man tikrai patiko, nors stengiausi taupyti - jau liko mažai. Labai malonus kvapas ir švelnios rankos - visą tai suteikia šis kremas. Kol jį naudojau - neturėjau su rankomis jokių bėdų, jos nesausėjo ir jų netraukė...


3. YOU & OIL ŠVEITIKLIS KŪNUI Tai yra puikus šveitiklis, lenkiantis kai kuriuos žinomus brendus kurių šveitikliai kainuoja dvigubai brangiau. Be to tai lietuviškas produktas, kas dar labiau mane stebina. 100 % rekomenduoju, gaila, kad negalima nusipirkti prekybos centruose, taip ši kosmetika būtų dar prieinamesnė žmonėms. 


4. VICTORIA'S SECRET AMBER ROMANCE AROMATINIS KŪNO LOSJONAS dar negaliu atsistebėti tuo, kad man patinka ir tinka šis losjonas. Jis labai gerai drėkina odą ir puikiai kvepią. Vienas minusas - ne itin saugi sudėtis. Tikrai nemaniau, kad aromatiniai produktai gali veikti...


5. HELEN SEWARD  ŠAMPŪNAS ATSTATOMASIS, VALOMASIS RIEBIEMS PLAUKAMS (SAUSIEMS PLAUKŲ GALIUKAMS) aš ne kartą įsitikinau: šampūną įvertini tuomet kai jį pabaigi. Taip yra ir šį kartą, prieš porą dienų jį baigiau, mano plaukai rėkia - duok man šio šampūno, nejuokauk! Kai tik būsiu Juaroje reikės nusipirkti vėl. 


Tokie puikūs atradimai šį mėnesį, nors dar neprasidėjo sekantis mėnuo aš matau, kad jis bus geras, nes produktai ne ką prastesnį ir labai įdomūs.


No comments:

Post a Comment