28/04/2016

CATRICE PRIME AND FINE PROFESSIONAL kontūravimo paletė 010 Ashy Radiance


Sveiki, mieli skaitytojai. Essence ir Catrice į rinką paleido po kotūravimo paletę, aš ilgai galvojau, kuri labiausiai verta dėmesio ir savo mylimos vlogerės Petros paskatinta galiausiai nusipirkau Catrice kontūravimo paletę. Tik gaila, kad kol aš galvojau - parduotuvėse teliko po porą palečių ir tos tokios nutrankytos, kad visai prarado savo prekinę/bloginę išvaizdą. Tačiau priemonė labai gera ir aš prieš tai užmerkiu akis, o ir Petra - Dievaži, nemeluoja.





Sudėtis:

MICA, TALC, NYLON-12, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, OCTYLDODECANOL, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CETYL DIMETHICONE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

UND/AND

MICA, TALC, NYLON-12, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, OCTYLDODECANOL, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CETYL DIMETHICONE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, CAPRYLYL GLYCOL, ALUMINA, SILICA, PHENOXYETHANOL, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Catrice siūlo dvi spalvas: 010 Ashy Radiance (maniškė) ir 020 Warm Harmony. Man labai patinka įpakavimas, nors be veidrodėlio, bet labai primena Sleek palečių išvaizdą. Tiek hailaiterio tiek kontūravimo priemonės pigmentacija - puiki. Aš ilgai nepirkau rinkinuko dėl to, kad iš pradžių kažkodėl maniau jog tai bus kreminės tekstūros priemonė, bet tekstūra - vis tiek faina, biri, bet į kremiškumą, net sunku nupasakoti, bet dengiasi labai maloniai. 

Hailaiteris, mano nuostabai šilto tono ir turi auksinio-rožinio blizgesio. Kontūravimo pudra - vidutinio tamsumo rusva spalva. Priemonės sklaidosi gerai, galbūt norėtųsi jog išliktų ilgiau, jei neužsipurškiu fiksatoriaus, pudra laikosi kelias valandas.

Man ypač patinka hailaiteris, labai ilgai ieškojau tokios spalvos. Ir iš tiesų, neįtikėtina, kad tai vadinamas - drugstorinis produktas, nes kokybė tikrai neprasta.

6 comments:

  1. Pamiršai nuorodą į Petrą, nes labai jau smalsu pasidarė ir man pažiūrėt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nepamiršau ;) Petra ir taip turi daug sekėjų manau jai reklamos nebereikia :D petralovelyhair :)

      Delete
    2. Oho! Tu čia rimtai manai, kad jei mes sužinosim tavo mėgiamą vlogerę tai tavęs nebeskaitysim? Mandagumas ir informatyvumas nėra reklama, kaip ir pagarba skaitytojams, nes naivu tikėtis, kad tie tūkstančiai visus pažįsta. Žinoma, gali ir nesutikti, čia tik mano nuomonė.

      Delete
    3. Aš manau, kad tiesiog kiekvienas renkasi ką minėti, ko ne ir tiek :)

      Delete
    4. Na jo, ne man šias konkurencines kovas bei intrigas dėl skaičiukų suprast. Aš tiesiog paprasta informacijos fanė :).

      Delete
  2. Lie Detector Millionaire Review

    Many traders choose binary options over regular stock and Forex trading, because its principles are relatively simple. You don't need to know about a hundred different factors, and worry about prices falling a few years from now. Brokers for binary options make it even easier for you to get the most out of this style of trading.

    http://centumentltdreview.com/drexel-code-review/

    ReplyDelete