29/04/2016

davines MELU/kondicionierius plaukams


Labas rytas, mieli skaitytojai. Šios savaitės pradžioje aš susipažinau su Davines atstovais. Jiems labai patiko mano plaukai, na taip ką turiu, tą turiu, jie labai greitai auga (nors vaikystėje aš tuo nesidžiaugiau, mielai būčiau iškeitusi savo plaukus į ūgį, augo tik jie, bet ne aš :D). Davines sunku nepastebėti: dalyvauja parodose, begalė salonų ir daug gerų atsiliepimų. Bei akį traukiančios pakuotės. Žinoma, kad ir mane įtraukė ir aš be galo užsimaniau susipažinti su Davinės asortimentu. 


MELU kasdienės plaukų priežiūros linija iš Essential Haircare serijos. Ji ypatinga tuo jog atnaujina savo įsipareigojimą aplinkai su nauju tikslu: prisidėti prie mūsų planetos biologinės įvairovės apsaugos. Davines nusprendė dirbti kartu su Slow Food Presidium fondu, bioįvairovei prisijungiant prie ne pelno siekianšios organizacijos projekto. Tikslas - remti vietos žemės ūkio ekonomiką ir užkirsti kelią amatininkų tradicijų išnykimui. Todėl, kiekvienas Essential Haircare produktas turi konkretų aktyvų ingredientą iš šio fondo. Mūsų atveju tai Villalba lęšių sėklų ekstraktas.  





Idealiai tinka lūžinėjantiems plaukams, suteikia žvilgesio, švelnumo, plaukai tampa minkšti.

KAIP NAUDOTI:
Tolygiai paskirstyti produktą ant MELU šampūnu išplautų ir rankšluosčiu nusausintų plaukų. Palikti 2-5 minutėms, iššukuoti, kruopščiai nuskalauti. Tada formuoti norimą stilių.

KAINA:
250ml - 17€
1000ml - 57€



aqua, cetearyl alcohol (minkštiklis, emulsiklis, emulsijų stabilizatorius, klampumo reguliavimo medžiaga), glyceryn, cetrimonium chloride (konservantas, emulsiklis, antistatikas) , behenyl alcohol (minkštiklis, rišiklis ir emulsiklis), behentrimonium methosulfate (konservantas), dimethicone (formuoja plėvelę, klampumą didinanti medžiaga), cetyl alcohol (riebusis alkoholis, minkštiklis, emulsiklis, tirštiklis, klampumo reguliavimo medžiaga), behentrimonium chloride (antistatikas, konservantas, kondicionuoja plaukus), amodimethicone (silikono polimeras, antistatikas, kondicionuoja plaukus), benzyl alcohol (konservantas, tirpiklis, sausina odą, ilgainiui ardo kolageną, pažeidžia odos lipidinį barjerą), prunus amygdalus dulcis oil/prunus amigdalus dulcis (sweet almond) oil (Saldžiųjų migdolų aliejus - minkštiklis, kondicionuoja odą), parfum, silicone quaternium-8 (plaukų kondicionierius, antistatikas), citric acid (reguliuoja pH; keratolitikas, kvapų sugėriklis), disodium edta (konservantas, kompleksionas, klampumo reguliavimo medžiaga), sodium benzoate (konservantas, kvepalų ingredientas), tocopherol (vitaminas E, antioksidantas, drėkiklis, kondicionuoja odą), linalool, hexyl cinnamal, lens esculenta seed extract/lens esculenta (lentil) seed extract (Villalba lęšių sėklų ekstraktas), trideceth-12 emulsiklis, PAM) cyclopentasiloxane (silikono pagrindo medžiaga, minkštiklis, kondicionuoja odą ir plaukus), limonene, geraniol, ci 61570, ci 19140 (žalias ir geltonas kosmetiniai dažikliai).

Gerai tai, kad nėra parabenų ir sulfatų, bet sudėtis nėra ekologiška, tačiau mane džiugina tai, kad turi saldžiųjų migdolų aliejaus ir minėtų lęšių ekstrakto. Ir nors sudėtis nėra akcentuojama kaip ekologiška, manau visi būtų patenkinti ir laimingi jei pavyktų atsisakyti benzilo alkoholio. O toliau viskas kaip ir gražu, saugūs arba vidutinio saugumo ingredientai.



Aš vis dar rinkdamasi produktus kreipiu didžiausią dėmesį į pakuotes... Tik po to į aprašymus ir sudėtis. Davines kondicionierių pakuotės įpatingos tuo, kad pabaigus produktą jose galima auginti gėles. Na ir ko tai nepapirktų? Tiesa, tokia pakuotė užima daugiau vietos, bet jas galima dėti vieną ant kitos. Iš pradžių buvo neįprasta, tačiau aš dabar jau pripratau ir nebe atkreipiu į tai dėmesio. Kaip tik smagu - atidarai dangtelį ir pakabini priemonės tiek kiek tau reikia, o ne spaudi, spaudi...

Poveikį aš pajutau jau pirmą kartą į plaukus įtrindama priemonę, jie tapo minkšti ir švelnūs, o aš labai mėgstų tokias priemones kai plaukai švelnūs jau plaunant, tikrai ne su visomis taip būna ( o kai kada net išplovus nesimato rezultato, che che).

Tiesą sakant, šis kondicionierius pakeitė mano suvokimą apie plaukų plovimą. Aš ankščiau galvojau, kad plaunu kas dieną galvą dėl to, jog galvos oda susiriebaluoja. Tačiau Davines kondicionierių panaudojusi supratau - mane erzindavo plaukų kvapas, vakare jis jau labai juntamas, taip pat plaukai veliasi ir šiaušiasi bei atrodo kaip suslipę, nemalonu kai jie prisiliečia prie kūno odos, todėl ir norisi juos kuo greičiau pakišti po vandeniu. Tie, kieno plaukai ilgi supras, kaip smagu juos liesti, nes net praėjus dienai jie švelnūs, minkšti ir malonūs.

MELU kondicionierius suteikia plaukams svorio, todėl jie mažiau pučiasi, lengviau šukuojami ir lengviau ištiesinami su žnyplėmis. Kadangi priemonė turi silikono, aš rezultatą pajutau iš karto. Intensiviai panaudojusi kondicionierių suprantu, kad reikės daryti pertrauką, nors ir jis neriebina plaukų, kadangi jie nėra labai pažeisti man tokios intensyvios priežiūros nereikia. Nors tai nėra gydomoji priemonė, ji yra skirta pastoviam naudojimui (Davines produktai skirstomi į dvi grupes: gydomieji ir nuolatinio naudojimo). Man labai patinka šis kondicionierius, džiaugiuosi atradusi Davines priemones ir prie kiekvienos prisilietus jaučiasi jog jas kūrė žmonės mielai vadinantys savo kolektyvą šeima :)

No comments:

Post a Comment