26/04/2016

Dienos makiažas su Artdeco šešėliais


 Sveiki, mieli skaitytojai. Blogui neišvengiamai populiarėjant norisi kelti jo lygį. Todėl dabar kuo aiškiausiai suvokiu, kad ankščiau mėgdavusi dėti savo makiažo eksperimentus dabar to nebedarysiu, nes ne visi žmonės juos supranta :) O aš gi didžioji ekspermentatorė - vis ką nors darau kitaip nei visi žmonės :) Aiškiai suvokiu kokio blogo noriu, turiu blogo viziją ir žinau kaip noriu jog jis atrodytų. Logiška, kad tokiems straipsniams reikia daugiau pastangų, logiška ir tai, kad straipsnių bus mažiau. Bet tikėkimės jog geresni. Taip pat ir su tais makiažais... Blogui reklamos tikrai nebereikia - 1000-2000 peržiūrų kas dieną todėl dabar tikrai reikia kritiškai žiūrėti į tai ką rašau ir skelbiu.

Taip pat tai, kad turėsiu mažiau laiko blogui sąlygoja ir gyvenimo pokyčiai, bet jie labai išlaukti ir malonūs. Tačiau blogas yra mano mėgstama veikla ir ji tikrai nenutrūks. Tikiuosi jog netrukus matysiu blogą tokį kokio noriu.




Visa naudota kosmetika. Kaip žinote, nors blogą rašau jau ketvirtus metus, aš nesu vizažo profesionalė. Todėl ir priemones renkuosi savo nuožiūra ir tas kurios šiuo metu geriausiai naudojasi.


Šį pavasarį labai smagiai naudoju Artdeco šešėlius, na patinka man jie. Žalia spalva yra kiek sudėtingesnė, bet rusva labai lengva naudotis.


Catrice priemonė kontūravimui, nors nauja - pirkau prieš kelias dienas, bet pakuotė tai OMG kaip aptrinta. Tokią jau pirkau, bet labai norėjau pabandyti. Hailaiteris ypač patinka.


NYX purškiklį aš jau prisijaukinau - smagus dalykėlis kurį aprašysiu kitą savaitę.


Dar vienas dalykas iš NYX - lūpų ir skruostų priemonė. Spalva man ne itin tinka, bet per Pelenės parodą mano dėmesį taip patraukė, kad nusipirkau. Buvo tik vienos spalvos pasirinkimas. Apie ją papasakosiu jau kitą savaitę,


Ir dvi OSOM priemonės man šiuo metu - Naked skin maskuoklis ir makiažo pagrindas - nieko geresnio neesu naudojusi.




Aš vis dar nepriprantu prie savo naujosios antakių formos, sunkiai sekasi su antakių pradžia, nes atrodo, kad per daug išpešiota :(  Tikiuosi, kad greitai priprasiu. 

5 comments:

  1. Labai super!

    Bet ar bandėte , nežinau kaip išsireikšt suprantamai. Apatinės akies voko linija vidinė, pas jus kiek rausva. Panašiai pas mane. Aš su juodu pueštuku paryškinu, patepi , tuo pačiu pasislepia raudona, paraudusi po akies , apatinio vidinio voko linija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laimute, turbūt turite omeny vandens linijas? O taip, pas mane jos rausvos. Todėl, kad akys baisiai reaguoja jau į juodą apvadą, tai jei dar jas paryškinčiau pieštuku, neištverčiau nė pusvalandžio... O gaila, nes man labai patinka ši technika. Ypač gražu kai vandens liniją paryškinama spalvotai. Plius, ne visi pieštukai užsitepa ant maniškių, daugelis jų net neįveikia... :(

      Delete
  2. Oiiii patikėkit, dabar jūsų antakiai labai gražūs, ir žymiai labiau jums tinka nei senieji:)

    ReplyDelete
  3. Oiiii patikėkit, dabar jūsų antakiai labai gražūs, ir žymiai labiau jums tinka nei senieji:)

    ReplyDelete