20/04/2016

Dienos makiažas su Urban Decay palete Smoky



Sveiki, mieli skaitytojai, šiandien iš ryto skubėjau į susitikimą, bet kai pasidariau makiažą supratau - biški perlenkiau :D O tai dar labiau tapo aišku, kai bobutės stotelėje labai žiūrėjo į mane... Plius galutinai įsitikinau, kad esu pamišusi dėl kosmetikos, kai rankinuke teko ieškoti dildės, ir aš jos ilgai neradau tarp: dviejų kosmetinių, Loreal lūpų lako, Clinique stick`o, babylipso, maskuoklio ir dar bala žino ko :D






Dabar kas dieną naudoju UD Smoky paletę, na negaliu kaip ji man patinka, be to riekia išbandyti :) Ir M.A.C paletę, tai super produktas, tai ne tik lūpų dažų paletė - ji tinkama ir skruostams. Netrukus parašysiu atsiliepimą. Taip pat testuoju Naked skin pudrą, nors realiai ji man labai patinka... :) Akių makiažui aš naudojau Smolder ir Password spalvas.



Šį kartą makiažas toks, o man sunkiausia dalis yra... nusifotografuoti. Kaip buvo su Avon, pasidažiau atrodo gerai, o nusifotkinti nesigauna, nors tu ką. Po to nors makiažą kartot, bet jei taip gerai nesigaus? :D O kad esu tikrai pamišusi dėl kosmetikos supratau kai teko ieškoti raktų, mano rankinėje -  gyvas velnias lūpų dažų :D

No comments:

Post a Comment