12/04/2016

Essence gelinis nagų lakas 11 4 ever young


Ir nors kurį laiką nagų lakavimą buvau apleidusi - dabar pavasaris ir aš juos vėl lakuoju ryškiomis spalvomis. Keista, jei Catrice lakų turiu bene daugiausia, tai Essence - vos kelis. Spalvos - gražios, kaina irgi prieinama. Nors, gal ir visai nekeista, nes lakai turi porą minusiukų, tačiau jų nurašyti neskubėkime.



ilgai išliekanti meilė! naujoji essence nagų lako karta jau čia! patobulinta nagų lako formulė ne tik užtikrina nepriekaištingą, ilgai išliekantį manikiūrą, bet ir nepakartojamą intensyvių spalvų spindesį.

Kaina: 1,79 Euro






Essence lakai - tikrai nebrangūs, spalvų - labai nemažai, nude, ryškios ir tamsios spalvos. Tai kodėl aš jų turiu tik kelis? Vienas žiaurokas minusas man yra tai, kad lakai labai ilgai džiūsta. Atrodo, kad jau išdžiuvo, bet vis tiek prisigaudai antspaudų. Todėl netinka kai nori nusilakuoti vakare, prieš einant miegoti, nuo pagalvės bus pažymėti visi nagai.

Taip pat lakai labai trumpai laikosi, man 1-2 dienas. Čia be pagrindo ir viršutinio sluoksnio, kodėl aš jų nenaudoju papasakosiu vėliau. Nors reikėtų naudoti, nes lakų pigmentas itin gerai įsigeria į nagą ir jį nudažo.

Beje, aš jaučiu nostalgiją prieš tai buvusiems buteliukams, man jie buvo daug patogesni, nei šie, čia pripratimo reikalas, tačiau, man anie patiko labiau. Vis laukiu. kada gi Essence susiprotės ir atkeis juos. Bet galbūt čia tik man tokia nostalgija, čia net ne minusas, tiesiog pasidalinimas mintimis :)

Bet, Essence lakų teptukas - labai patogus, tris kartus platesnis nei CHANEL, bet dėl to dar patogiau. Nagų lako konsistencija labai patogi gražiai nusilakuoti nagus - nei per skysta nei per tiršta. Nuotraukoje išgautas vaizdas su dviem sluoksniais, vienas atrodo nelabai gražiai - permatomai. Išdžiuvęs lakas įgauna labai gražu, veidrodinį paviršių, atrodo lyg gelinis manikiūras.

Kalbant apie 4 ever young spalvą - ryški fuksija, tačiau prie tam tikro apšvietimo atrodo kaip ryški raudona. Dėl to spalva man labai patinka, mėgstu spalvas transformeres :)

Manau, kad už nedidelę kainą gauname neblogą kokybę, jei turime daugiau noro dažniau persilakuoti nagus, šie lakai tinkami. Juk smagu turėti daug spalvų ir kainą tai leidžią padaryti.

No comments:

Post a Comment