18/04/2016

Essence Lights of Orient Summer 2016 Collection


Labas rytas, mieli skaitytojai. Taip, aš jau išgėriau savo kavą ir suvalgiau pusryčius, o dieną pradėsiu nuo Essence naujienų. Šiandien aš irgi ankstyva, jau susitvarkiau, nors po baldų rinkimo, dar liko tvarkymo. Šiandien nusprendžiau išmesti viską, kas man nepatinka, perrūšiuoti daiktus, ir keista, nors mes čia gyvename tik keturis mėnesius, tokių yra. Aš labai tikiu daiktų energija, ir kažkaip šiandien supratau, kiek daug šmutkių turiu dovanotų nuo man nepatinkančio žmogaus, su kuriuo ačiū Dievui nebebendrauju. Tačiau daiktai yra, yra ir energija bei mintys, šiandien aš pagalvojau, kam? Taigi, pavasaris, apsivalymo metas, linkiu ir jums apsivalyti ir susitvarkyti, išsivaikyti neigiamą energiją iš namų ir savęs.











Arabian Nights Eyeshadow Palette – New & Limited Edition – €4.49

Eyebrow Shaper – New & Limited Edition – €2.29

01 sunkissed beauty
02 oriental beauty

Magic Eyeliner Pen – New & Limited Edition – €2.49

01 Aladdin loves cat eyes
Matt Lipstick – New & Limited Edition – €2.49

01 belly dancing queen
02 princess jasmines choice
03 the sultan’s daughter

Lights of Orient Bronzer – New & Limited Edition – €3.29

01 sunkissed beauty
02 oriental beauty

Highlighter Stick – New & Limited Edition – €3.99

01 golden gate to orient

Blush – New & Limited Edition – €3.99

01 princess jasmines choice

Blush Brush – New & Limited Edition – €2.99

01 a whole new world

Nail Polish – New & Limited Edition – €1.99

01 golden gate to orient
02 the sultan’s daughter
03 princess jasmines choice
04 belly dancing queen

Body & Cuticle Tattoos – New & Limited Edition – €2.99

Genie Oriental Body Splash – New & Limited Edition – €2.99 for 100 ml

Iš visos kolekcijos man labai patinka aišku paletė, manau bus daug norinčių ją pačiupinėti. Jau mačiau tikras nuotraukas, kaip kosmetika atrodo realybėje, tikrai gerai ir įdomiai. Įdomu kokia bus šešėlių pigmentaciją ir tekstūrą, nes labai norėčiau nusipirkti.

No comments:

Post a Comment