21/04/2016

H&M Nagų lakas Go To Greige


Sveiki, mieli skaitytojai. Daugelis įsivaizduoja, jog tinklaraščio gyvavimas tai tik laptopo pasiėmimas į lovą ir atsiliepimo per 15 minučių parašymas... Tiesa ta, kad tai daug daugiau: bendravimas, susitikimai, informacijos rinkimas, naujienų paieška, apkalbos, kurios nori nenori tave paliečia ir kitos povandeninės srovės. Gera, kad skaitytojas nemato virtuvės, todėl gal geriau ir toliau įsivaizduokime tinkaraščio palaikymą kaip 15 minučių apžvalgos parašymą. Nors dažniausiai vien nuotraukas tvarkau 30 min, po to dar rašau tiek pat. Bet geriau pakalbėkime apie nors ir ne itin ilgai išsilaikantį, bet man patinkantį nagų. Laką. Jei jis neilgalaikis, tai kodėl man jis patinka?





Kaina: 4,99 Eurai

Pirkau H&M parduotuvėje Vilniuje, Akropolyje.







Atrodo, kad jau praėjo H&M kosmetikos bumas, o aš natūraliai norėjau nuo jo atsiriboti, todėl bandau ir uostinėjuosi tik dabar. Nėra logiška, kai nori būti populiariu naujienas sekančiu tinklaraščiu, bet su H&M kosmetika nutiko būtent taip. Taigi, galbūt sukelsime naują populiarumo bangą, kas ten žino, nes ją sukelti - verta.

Kuo mane nuvylė H&M kosmetiką, kai pamačiau gyvai, man kiek per paprastai atrodo plastikiniai įpakavimai. Bet, įdomu tai, kad nuotraukose jie atrodo gan gerai, net ne iš karto atkreipi dėmesį, kad jie plastikiniai, bet priėjus prie kosmetika nuklotų stendų tai itin pasimato ir nuliūdina. Štai kodėl, atrodo tikėjusis nušluotį jį aš susilaikiau net kelis kartus.

Bet stiklinis buteliukas su auksiniu logotipu vis gi atrodo neblogai, išsiskiria iš kitų nagų lakų, todėl jau sekančią dieną testavau jį.

Tai rudeninė spalva, bet aš po vieno youtuberės filmuko, supratau, kad noriu jos, ir man nesvarbu, kad dabar pavasaris. Aš mėgstu nude spalvas, todėl nieko negalvojus nusipirkau. Labai tikėjausi, kad bus einama.

Ir neklydau, nors lakas laikosi tik apie 2 dienas, jei nagų nesaugai, aš jau ketvirtą kartą persilakuoju nagus ta pačia spalva. Nes, labai greitai džiūsta. Tiesa, jis iš tų lakų, kai džiūsta akyse, kreminė konsistencija ant nago tepama linkusi tirštėti ir tai nepalengvina nago padengimo. Bet, paspartinus procesą jis tampa maloniu, nes teptukas platus ir plokščias, apvalus.

Reikia bent dviejų sluoksnių, kad vaizdas būtų gražus, bet įmanoma gyventi ir su vienu, nes pigmentacija nebloga. Man patinka tai, kad lakas neblunka, realiai jei užtepliotum kampučius - gyventi galima ir ilgiau. Iš esmės, tai neblogas lakas ir kaina prieinama, bet man būtų smagiau, jei tūris būtų mažesnis, o ir kaina tuo pačiu mažesnė, sakyčiau - tobulas lakas.

Bent jau ši nude spalva nedažo plokštelės, taigi jei ir jūs kartais patingite užlakuoti nagų lako pagrindą, jis jums patiks. Nusivalo irgi lengvai. Aš manau, kad dar įsigysiu porą nude spalvų, nes jos mano mėgiamiausios kas dieną.

No comments:

Post a Comment