11/04/2016

MAC Soft Serve Summer 2016 Collection


Žinote, aš dar dabar atsimenu, kaip man pirmą kartą kirpykloje nudažė antakius. Man buvo gal 15 metų, o prisiminimai ryškus, nes gavosi tamsiai mėlyna spalva... Tąsyk aš labai labai pykau ant kirpėjos... Ir net jei kas nors man būtų pasakęs, kad po 15 metų tai bus madinga, vargu ar man būtų pagerėjusi nuotaika. O dabar kai žiūriu įvaizdžius, suprantu, kad spalvoti antakiai - nūdienos mada, kai kurie įvaizdžiai net nebūtų tokie kokie yra, be spalvotų antakių. Ypač tai su[rantu, kai žiūriu Gerdos Miller nuotraukas. Bet dabar kalbame apie M.A.C - ledų ir kosmetikos porcija, aš tai tikrai tokios neatsisakyčiau :)









Soft Serve Shadow – New – $22.00 US/26.00 CAD

Bounce Around – light, cool taupey silver (pearl)
Quite Yummy! – light pink (satin)
Cushy Life – light warm golden beige (pearl)
Put Me To Shame – mid-tone dirty taupe (satin)
So So Saucy – mid-tone peach (satin)
Plead Gilty – vibrant sparking gold (pearl)
Jealous Girl – mint green (satin)
Must Be Lust – sparkling bronzey tan (pearl)
Girls, Girls! – soft pastel purple (satin)
Best Make Up – light golden highlighter (pearl)
Big Bad Blue – soft pastel blue (satin)
Softened Up – mid-tone warm brown (satin)

Dare Hue! Brow Pencil – €21.00

Violet Infused – soft lavender
Blonde Not Bland – pastel peach
Pink Confetti – pastel pink
Frisky Fresh – soft mint green
What A Highlight – soft white gold highlighter
Clearly Groomed – nudey beige

Brush – €27.00

248 Small Eye Shader

No comments:

Post a Comment