24/04/2016

MAC TREND FORECAST FALL 16 / LIP


Jau kurį laiką testuoju šią paletę ir nekantrauju papasakoti įspūdžius. Aš taip ilgai norėjau M·A·C lūpų dažų, o dabar pas mane visa paletė iš 6 spalvų, ar kas gali būti geriau? Tikrai ne :)











Kažkodėl aš kai pirmą kartą paėmiau į rankas šią paletę - abejojau ar man patiks, nes kažkodėl įsivaizdavau, kad man nepatiks lūpų dažų formulė. Tačiau, mano nuostabai, dažų konsistencija kreminė, nedžiovina lūpų, dengiasi labai maloniai, neapsunkindama jų. Man labiausiai patinka blonde mink ir copperized bei fun happens spalvos. Smagu, kad paletėje ne tik raudonos spalvos, nors ir kiek keista matyti rudeninių spalvų paletę pavasarį :) Na, bet pavasaris į Lietuvą dar neatėjo, todėl šilta oranžinė copperized spalva man puikiai tarnauja.

Šią paletę galima naudoti ir skruostams, o tai dviguba nauda, nes nereikia ieškoti tinkamų skaistalų. Kreminė konsistencija puikiai pasidengia ant odos, tas mane kiek nustebino. Dar gerai tai, kad lūpų dažai be shimerio ir ne matiniai. Be to sluoksniuojant galima išgauti pilną spalvą ir jei jūs nenorite ryškių lūpų galite jas padengti vos vos.

Ilgai dažai man neišsilaiko, apie valandą, bet lūpas kiek dažo, ypač tamsiausią spalva aubergenius. Dažai turi saldų M·A·C  lūpų dažams būdingą kvapą. Skonio nejaučiu. Pakuotė labai patogi, galima drąsiai vežtis į kelionę, nes su magnetu ir ne kartoninė, o plastmasinė. Gaila, kad nėra veidrodžio, bet mes per skaidrų dangtelį galime matyti spalvas.

Reikia pripažinti, kad M·A·C  ir šį kartą manęs nenuvylė, nors žiūrėjau kritiškai ir maniau, kad tintus naudosiu dažniau išėjo priešingai:) Gaila, bet parduotuvėse kol kas paletės nemačiau, nes manau, kad būtų norinčių ją nusipirkti.

No comments:

Post a Comment