16/04/2016

MAC Versicolour Preserving Passion lūpų tintas


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien nuo pat 7 ryto įsisiūbavusi diena praėjo labai gerai ir smagiai, nors ir buvo daug darbo, bei labai pavargau. Visą dieną buvau Vilniuje, n susitikimų, po to dar Ikea, kol viską susitempėm į namus ir pavalgėme, jau atėjo ir 21h, bet aš dar nebloginau šiandien, todėl kol vyras žiūri TopGeer`ą skubu aprašyti šį M.A.C. lūpų tintą, nes jis jau yra parduotuvėje!






M.A.C. žino ką daryti, kad užsinorėtum šios kosmetikos, pamačiusi būtent šią promo foto internete aš užsimaniau labai labai, man buvo nerealiai įdomu, kaip tintas atrodys gyvai, ar taip pat nerealiai?


O štai taip atrodo kolekcija (visi 16 atspalvių) Vilniuje, Panoramoje, Douglas parduotuvėje. 

Kaina: 27.50 Eurų








Aš esu pametusi galvą dėl M.A.C. kosmetikos, tai tikra tiesa. Bet, kai paėmiau į rankas šį lūpų tintą, abejonių iš viso nekilo. Savaime aišku, mane papirko įpakavimas, tikrai nestandartinis ir originalus, plastikinis, su juodais galais, korpuso centras - permatomos plastmasės, bet viduje kitos spalvos plastmasė, kurios spalva atitinka lūpų priemonės spalvą. Labai įdomus ir nestandartinis aplikatorius, permatomas, o ta dalis kuri skirta aplikuoti labai minkšta, kiek ilgesnio plauko nei įprastai (:D) ir labai švelni. Aplikatorius kiek lenktas, nuotraukose matyti. 

Tai gili vyno spalva, labai pigmentuota, laikosi man apie 3 valandas, po to pigmentas įsigeria į lūpas (čia juk tintas). Kas fainiausia, kad jis nelipnus, neturi kvapo, kurį turi dauguma tokio tipo priemonių. Turi veidrodinį blizgesį, beskonis. Konsistencija kreminė, neapsunkinanti lūpų. Spalvų pasirinkimas pakankamas tikrai manau, nuo rožinių iki violetinių. 

Aš buvau prisiklausiusi kalbų, kad M.A.C. blizgesiai lipnūs, aišku, aš suprantu, jog buvo kalbėta ne apie visus, bet vis tiek kaip nebandžiusi produktų buvau susidariusi tokią nuomonę. O šis tikrai mane nustebino, pradedant pakuote, baigiant poveikiu ir tuo jog yra bekvapis ir beskonis, beje, nedžiovina lūpų. Ką ten ir be pridurti, tikras saldainis !

1 comment: