18/04/2016

Make Up Factory Elements of the Ocean Summer 2016 Collection


Taip, turiu nemažai kosmetikos kuri laukia apžvalgų, bet taip pat sėkmingai laukia ir nuotraukos sutvarkymo... Aišku, jos jau yra, tai jau gerai. Plius, aš nerašau apie gautą kosmetiką po dviejų dienų, tiesiog nesugebu taip greitai ištestuoti, nors tu ką, nepykite ;) O dabar apie Make Up Factory, pagaliau yra vasaros kolekcijos promo nuotraukos. Ar aš ko nors noriu? Taip, perlų, žinoma :)














Mat Sun Teint Powder – New & Limited Edition

No.08 Sun Kissed

Shimmer Pearls – Limited Edition

No.30 Pearly Sun

Eye Colors – New Shades

No.33 Secret Lagoon

No.44 Ocean Dive

Smoky Liner Long-Lasting Waterproof – New

No.26 Ocean Blue
No.28 Pacific Blue

Automatic Eyeliner -New Shade

No.15 Dark Turquoise

Metallic Eyeliner – New Shade

No.15 Metallic Lagoon

Dream Eyes Waterproof Mascara

No.01 Black

Glossy Lip Stylo – New Shades

No.11 Intense Coral
No.18 Red Coral
No.36 Coral Pink
Nail Color – New Shades
No.537 Iridescent Lagoon
No.538 Water Reflections

Nail Color – New Shades

No.537 Iridescent Lagoon
No.538 Water Reflections

Labai faina mintis, vandenynas, hmmmm, kas gali būti geriau? Labai gražus makiažas, bet aš žinau, kad man taip gerai nesigautų, todėl į mėlynus šešėlius nežiūriu. Aš noriu perlų, rinkausi rinkausi tarp Pupos ir pavasario kolekcijos ir išsirinkau visai ką kitą vietoj jų :) net ne iš dekoratyvinės kosmetikos. Tikiuosi jau nusipirksiu savaitgalį, o ir perlus tikiuosi jog pavyks nusipirkti :)

1 comment: