29/04/2016

Makiažas su Artistry kosmetika


Šią savaitę gavau Artistry kosmetikos ir kadangi labai patiko tai kas pas mane atkeliavo - iškarto bandau :) Šešėliai - puikios kokybės, labai lengva dažytis ir puikiai atrodo ant akių. Kas gi ant lūpų? M.A.C tintas, žinoma ;)



Visa naudota kosmetika, toli nuo pamėgtų dalykų nenužengiu, UD ir M.A.C. ir kita kosmetiką.


Minėta Artistry kosmetika - šešėliai ir pieštukas. Artistry šešėliai įsideda į dėžutę, kurią perki atskirai, aš gavau be dėžutės. O gaila, nes ten - visa prabanga :(


Na ir M.A.C. lūpų tintas (kurį galima naudoti ir kaip skaistalus) bet aš gavau tokias spalvas, kad kaip skaistalus naudoti nelabai išeina ;) Dar tiek neišprotėjau :D :)





Aš galiu pasakyti tik vieną - nesitikėjau tokios kokybės iš šešėlių. Labai gerai dengiasi, puikiai sklaidosi yra minkšti ir labai pigmentuoti. Kitą savaitę juos apžvelgsiu, o taip pat jau rytoj papasakosiu apie M.A.C. tintą, nors ši spalva labai jau ryški ir man neįprasta. Net nesumastau kur galėčiau eiti juo pasidažiusi ;)

No comments:

Post a Comment