18/04/2016

Mano įspūdžiai pabuvus rudaake


Aš visą laiką labai norėjau būti 1,80 ūgio, ilgų rudų bei tiesių plaukų ir aišku rudų akių. Štai ko man trūksta iki pilnos laimės. Aukštakulnių negaliu pakęsti, su ūgių teko susitaikyti, nors ir labai sunkiai. Plaukai ilgainiui patys patamsėjo, be to tiesinimui yra tiesinimo žnyplės :D O su rudom akim yra iš vis paprasta, įsidedi lęšius ir turi rudas akis! 



Deja man kaip visuomet, nėra taip viskas paprasta. Aš prieš kokius kelis metus (gal net 6) ištisai nešiojau lęšius, bet reikia pripažinti, kad pati prisidirbau. Vieną kartą bandžiau užeiti į pirtį su lęšiais, po to patekau į dulkių pilną aplinką vasarą prie žvyrkelio, mano akims buvo šakės. Kadangi jos ir taip jautrios, kentėjo... Ai, ir dar vieną kartą nuvykau į koncertą su lęšiais, aišku sėdėjom prie pat scenos, ir gavom nemenką dūmų dozę nuo LRT studijos scenos. Na taip, galima moralizuoti ir klausti kur buvo mano protas, bet dabar jau viską žinau ir nieko nepadarysi. Plius, ankščiau lęšiai buvo visai kitokie, kietesni. Pirkdavau net to skysčio į lęšius, tuomet atskirai skysčio į akis. Žodžiu, vargo tikrai buvo, kol galiausiai įsivariau ragenos uždegimą.

Bet praėjo nemažai laiko ir aš pagalvojau, kad reikia vėl pabandyti. Taip labai norėjau rudų akių. Ir ką, mano nuostabai, spalvoti lęšiai skiriasi nuo paprastų, jie yra didesni, su didesniu įgaubimu, todėl man juos net įsidėti lengviau nei ne spalvotus lęšius.

Todėl, jei dar galvojate ar verta mėginti spalvotus lęšius, sakau taip. Net ir tuomet kai mano akys ašarojo nuo lainerio ir lešių, sakau taip, nes pamatyti save kitos spalvos akimis yra labai labai faina. Kaip gaila, kad negimiau ruda akę, nes man rudos akys tikrai tinka, vyras irgi taip sakė :D Tos melsvos akys tai nei šiaip nei taip atrodo, jos net nėra grynai mėlynos, taigi jokio džiaugsmo :D :) Ar norėčiau pabūti su kitokios spalvos akimis? Taip, be abejo, įdomu kaip atrodyčiau su ryškiai mėlynom arba žaliom akim. Aš labai dėkoju už galimybę išbandyti lęšius https://www.facebook.com/Manolesiai.lt/, tikrai įdomi patirtis!

1 comment: