26/04/2016

OMNIA BOTANICA NATŪRALUS SVIESTMEDŽIŲ SVIESTAS


Žinote, paskutiniu metu bandau labai kokybiškus produktus. Pradėjus nagrinėti sudėtį, pas mane atkeliauja labai įdomi ir gera savo sudėtimi kosmetika. Gal čia tik sutapimas, nes tikrai aš neesu natūralistė ar kažkas panašaus, na juk jūs tai žinote. Bet yra malonu laikyti rankose metalinį indelį, kuriame - natūralus produktas. Todėl net fotosesija buvo mūsų virtuvėje, kažkaip labai jis man ten tinka ;)


Natūralus (100%) sviestmedžių sviestas*, iš ekologiškų ūkių. Sviestas išgautas tradiciniu būdu nenaudojant tirpiklių, taip išsaugant visus svieste esančius vitaminus (A, D, E, F ir K). Tinka visų tipų odai, net ir ypač sausai, jautriai.
Sviestas puikiai maitina, drėkina ir apsaugo nuo žalingo aplinkos poveikio kūno odą. Padeda palaikyti odos elastingumą, stabdyti raukšlių atsiradimą. Rekomenduojama naudoti nuo strijų, po gimdymo. Taip pat padeda apsaugoti odą nuo saulės, tinka naudoti šaltuoju metų sezonu. Padeda nuraminti odą po skutimosi ar depiliacijos. Tinkamas naudoti kūdikių odelei.
Naudojamas visoms išsausėjusioms kūno vietoms (rankoms, alkūnėms, pėdoms), kurios reikalauja ypatingos priežiūros. Nedidelį kiekį sviesto tepkite ant probleminės vietos ir lengvais judesiais įmasažuokite, kol visiškai įsigers.

Kaina: 20, 24 Eurai
Galima nusipirkti Juaroje: http://www.juara.lt/omnia-botanica-naturalus-sviestmedziu-sviestas-100ml



Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Butter* (sviestmedžio sviestas), Aroma (kvapiosios medžiagos)
*iš sertifikuotų ekologinių ūkių.




Žinote, mes esame įpratę prie sviestų kūnui, kurie skystesnės konsistencijos. Na, sviestai. O čia mane aplankė tikras nustebimas, nes sviestas - kietas ir tik jį iškrapščius bei įtrynus į kūną jis, gavęs šilumos suminkštėja. Dėžutė metalinė, dangtelis užsidaro puikiai. Taip pat turi plastmasinę apsaugą su uodegėle todėl tą apsaugą patogu nuimti.

Esu skaičiusi, kad sviestmedžio sviestas yra geriausias odos draugas, bet tinkamas ne tik odai - taip pat ir plaukams. Todėl jis puikiai tinka problematiškoms ir nuolat sausėjančioms odos vietoms, bet manau tikrai galima būtų naudoti ir plaukų galiukams, nes šis sviestas juos atgaivina ir atnaujina. Tiesa, man tai nėra aktualu, nes mano plaukai nėra pažeisti, todėl aš naudoju tik odai.

Aš pamačiusi tokią metalinę dėžutę iš karto supratau, labai labai norėčiau jį pabandyti. Kažkaip intuicija man sakė, kad jis bus geras. Tiesa, kadangi tai produktas kuris itin maitina ir drėkina odą - jį naudoju alkūnėms, kulnams, rankų krumpliams. Jis ne iš tų sviestų, kur išsimaliavoji visą kūną :)

Labai tinka po depiliacijos, kai kuriose depiliuojamose vietose oda itin jautri ir plona, ten negaliu naudoti bet ko, o šis sviestas (bet sušildytas tarp delnų) tam puikiai tinka. Galbūt kiek nervina, kad reikia krapštyti su nagais, nes konsistencija iš pradžių kieta, bet rezultatas tai atperka. Nors sudėtyje yra kvapiųjų medžiagų, aš kvapo nejaučiu.

Smagu kosmetinėje turėti tokį produktą, kuris yra kokybiškas, puikios sudėties bei puikiai maitiną ir drėkina odą ir dar atrodo šauniai. Tai išskirtinis produktas mėgstantiems ekologišką kosmetiką. Taip, galima prisipirkti daug mass market produktų, bet galima nusipirkti vieną, kuris saugos ir gydys jūsų odą.

No comments:

Post a Comment