19/04/2016

Rituals... THE RITUAL OF SAKURA Dušo putos


Labas rytas, mieli skaitytojai. Šį bent jau man šaltą rytą (sėdžiu su megztiniu) aš kviečiu nukeliauti į Japoniją. Aišku, su Japonija man asociuojasi sakurų žiedai, o kaip gi kitaip? Rituals... Kosmetiką žinau tikrai seniai, seniai esu atradusi, o Rituals... parduotuvė tai tikras ritualas - prie įėjimo jus pasitinka Buda su žvake, jos aromato pagauta aš jau žengiu į vidų, kur galima rasti ne tik kosmetiką, kosmetika su Rituals... tai - ritualas. Beje, ten stovi ir kriauklė, kur galima išbandyti visas dušo putas bei kitą norimą kosmetiką. Tikras zen sodas, (ar taip rašosi?), kur užplūsta jausmai ir norisi bandyti bei nusipirkti viską. Aš jau esu mėginusi kitokias dušo putas iš Rituals..., bet šį kartą pas mane sakurų  bei ryžių pieno aromato dušo putos. 






Japoniškos vyšnios ir ryžių pieno aromato, švelnios tektūros dušo putos.

Unikali technologija! Lašelis želė susitikęs su vandeniu virsta švelniomis drėkinamosiomis putomis.

Pasimėgaukite rytietišku ryžių pieno ir vyšnių žiedų aromatu.

Kaina: 8.50 Eurų

Galima nusipirkti Rituals... parduotuvėje Panoramoje (Vilniuje) arba internetu:

http://www.rituals.lt/kolekcijos/sakura-kolekcija?product_id=418


aqua, sodium laureth sulfate (Natrio laureto sulfatas (PAM, valiklis, sudaro putas, sausina odą ir plaukus), isopentane (Izopentanas - propelentas), cocamidopropyl betaine (Kokamidopropilo betainas - PAM, emulsiklis, tirštiklis, sudaro putas), sorbitol (Sorbitolis - drėkiklis, plastifikatorius, odos kondicionavimo medžiaga), isopropyl palmitate (Izopropilpalmitatas - antistatikas, rišiklis, tirpiklis, drėkiklis), parfum, peg-120 methyl glucose dioleate  (PAM, ploviklis, emulsiklis), isobutane (propelentas), guar hydroxypropyltrimonium chloride (antistatikas, tirštiklis, suformuoja plėvelę, kondicionuoja odą ir plaukus), sodium benzoate (konservantas, kvepalų ingredientas), citric acid (citrinos rūgrštis - reguliuoja pH; keratolitikas, kvapų sugėriklis), peg-40 hydrogenated castor oil (PEG-40 hidrogenizuotas ricinos aliejus - emulsiklis, tirpiklis, kvepalų ingredientas), oryza sativa (rice) extract ( ryžių ekstraktas - kondicionuoja odą ir plaukus), glycerin (glicerinas)prunus cerasus (bitter cherry) extract (Rūgščiųjų vyšnių ekstraktas - keratolitikas, šviesina odą, drėgmę palaikanti medžiaga), butylene glycol (Butileno glikolis - drėkiklis, tirpiklis, tirpdo aliejus), alpha-isomethyl ionone (Alfa-izometiliononas - kvepalų ingredientas, EU ribojamas), benzyl alcohol (Benzilo alkoholis - konservantas, tirpiklis, sausina odą, ilgainiui ardo kolageną, pažeidžia odos lipidinį barjerą), benzyl salicylate (Benzilsalicilatas - UV spindulių absorbentas, kvepalų ingredientas,), butylphenyl methylpropional (kvepalų ingredientas), cinnamyl alcohol (Cinamilo alkoholis - kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis, citronellol (Citronelolis - kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis), coumarin (Kumarinas - kvapų sugėriklis (EU ribojamas), geraniol (geraniol - kvapiklis), hexyl cinnamal (kvepalų ingredientas), linalool (kvepalų ingredientas, dezodorantas).

Niekas nesako, kad tai - ekologiška kosmetika, todėl ir nagrinėju ne kaip ekologišką kosmetiką. Man svarbu, kad tie komponentai kurie pažadėti būtų sudėtyje, ir gerai, kai ne kažkur gale :) Kadangi tai putos - PAM neišvengsti, o putoja priemonė tikrai smagiai ir gausiai. Tačiau, putoja, bet nesausina odos, o išnagrinėjus sudėtį panašu, kad ir neturėtų jos sausinti. Puiku, kad žadėtieji ryžių ir vyšnių ekstraktai egzistuoja, beveik per vidurį, todėl rėikia manyti, kad jų nemažai. Aišku, gale neišvengiamai randame kelis EU ribojamus ingredientus bei kvapiklius, juk tai - be galo maloniai kvepiančios putos.


Žinoma, pakuotė lemia ne paskutinį vaidmenį, dėl ko man taip patinka šios putos. Bet nemažą įspūdį prieš keletą metų padarė ir tai, kad ant rankos išspausta permatoma želė suputoja ir maudaisi putų kalne ;) Kvapas groja irgi ne paskutiniu smuiku - švelnus, pavasario kvapas...

Netrukus jau kvepia visa vonia, putos nuprausia švelniai, bet gerai. Tuo metu kai aš atradau Rituals... man tai atrodė labai brangi kosmetika, tuo metu dar buvau studentė, todėl po to bandžiau atrasti kažką panašaus pigesnio rinkoje. Ar man pavyko? Ne, esu bandžius kelias putas, bet vienos taip išsausino odą, kitos - nesuteikė tokio emocinio pasitenkinimo, kaip Rituals... ir dar dabar stovi mano vonioje, bet jau šalia Rituals...

O ir pakuotė geresnės neteko rasti - tarsi dezodoranto flakonas, bet su plastikiniu dangteliu ir baltu dozatoriumi kuris veikia iki paskutinio lašo, kuris ateina man gan greitai, nors pakuotė tikrai didelė, bet aš kartoju procedūrą bent tris kartus, na baisiai smagu turkštis duše su tokiomis putomis kartu :)

Ir, aš paminėsiu dar kartą, man svarbu kai brendas sukuria bendrą stilių, pradedant pakuočių išvaizdą (nors Rituals... asortimentas labai platus, ten daug linijų ir pasirinkimų), internetinės svetainės dizainu, Buda prie parduotuvės durų. Tuomet ir pavadinimas Rituals... įgauna kitą prasmę, tai nėra tik žodis, tai - visuma.

No comments:

Post a Comment