12/04/2016

Saulėtas pavasario makiažas su AVON


Labas rytas, mieli skaitytojai. Dieną pradedame nuo makiažo, jau turbūt matėte jog kai kurios jau parodė savo Avon makiažą. O toks - mano variantas... Aš kaip visuomet - renkuosi daryti kažką kitaip negu visos. Eiti pramintais takais - neįdomu, todėl akių makiaže pasirinkau iššviesinti zoną po antakiais ir judantį voką, o raukšlę stipriai išryškinau šešeliuodama nuo šviesiausios iki tamsiausios spalvos. Jau pradėjau suprasti, kokia technika mano mėgstamiausia, plius - aš nešioju akinius ir ne visos technikos juos nešiojant matosi ir tinka. Šis variantas - puikus. Todėl jei ir jūs nešiojate akinius ir norėtumėte pasidaryti ką nors panašaus - skaitykite toliau :)






Suprantama, kad naudojau kosmetiką tik iš Avon. Kompanija tuo pasirūpino ;) Aš pasirinkau makiažą, kuriame buvo daugiausiai priemonių... :D Plius jau esu pamėgusi matinius lūpų dažus ir būtent šią spalvą, apsispręsti nebuvo sunku.



Pradėjau nuo BB kremo ir čia susidūriau su sunkiausia dalimi, nes net light spava man buvo per geltona ir per tamsi. Gerai, kad jau buvau bandžiusi anksčiau, todėl žinojau, ką daryti 



Naudojau tikrai daug šviesinamosios plunksnelės... Dengiau paakius, kaktą, smakrą ir maskavau nosį, dirbau tol kol mano veido spalva susivienodino.


Fiksavau su kompaktine pudrą. Ką aš galiu pasakyti, ne veltui norėjau Luxe kosmetikos, tai prabangesnė ir kokybiškesnė Avon liniją, kuri stebina savo kokybe.


Žinoma, kad panaudojau perlus


Ir paformavau skruostus su bronzantu. Kuris šiaip man labai patinka, bet nesuprantu, kodėl turi auksinius blizgučius. Na, bet tai labai netrukdo.


Vėliau sekė antakiai. Bet naudojau tik šešėlius, man nesigauna gražiai jų užbaigti su antakių vašku... Tiesa, labai svarbus žingsnis jūsų antakiams - jų formą reikia pataisyti su iššviesinamąja plunksnele. Aš pasiimu priemonės ant savo šepetėlio ir braukiu antakių apačią ir viršų, po to kiek pataisau viską su ausų krapštukų. Taip gaunasi labai gražūs antakiai. Aišku - būtinai suvienodinu ir antakių pradžią.


Brėžiu liniją po apatine vandens linija ir ją išskirstau su šešėliais:


Toliau, linksmoji dalis, mano mėgstamas akių makiažas. Kaip jau minėjau, visą voką padengiau šviesiausia spalvą (iki antakio apačios), tuomet vedžiau į raukšlę antrą, trečią ir ketvirtą šešėlius, taip išgaudama pilną spalvą. Aš turiu labai dideli tarpą tarp raukšlės ir antakio, todėl turiu galimybę visko prisigalvoti (galiu ten piešti medžius ha ha).


Prieš šešėlius dengiu šešėlių pagrindą (vėl gi iki antakių apatinės linijos)


Tokį makiažą darant mano galva labai svarbu padengti apatinę vandens linija šviesiais šešėliais arba pieštuku. Dėkui Dievui, turiu šiuos šviesius šešėlius, kurie gerai dengiasi ant vandens linijos (ne visi šešėliai ir ne visi pieštukai tą gali).


Toliau viską baigiame tušu, kaip smagu, kad turiu rudą tušą. Gražiai atrodo!


Ir lūpos: fainai, kad turime pieštuką, kuris kas be ko yra automatinis. O pieštukas darant kokybišką makiažą yra labai svarbus.


Ir galiausiai - lūpų dažai, šio sezono Avon hitas - matiniai. Man labai patinka būtent ši spalva, Au Naturale, dažnai renkuosi ją darydama makiažą kas dienai. 

Toks mano makiažas su Avon, tikiuosi, kad kam nors padės mano patarimai, o jei straipsnis patiko, būtų smagu, jei balsuotumėte už mane konkurse ;)

10 comments:

  1. Kaip įdomu, jau ne pirmą kartą jau skaitau apie kažkokį Avon konkursą ir žiūriu makiažus. Gražu, tik va esminės informacijos apie tai, kas čia per konkursas, kokios jo sąlygos, kas dalyviai, kokie prizai, kur reikės balsuoti, tai kaip ir neužfiksavau niekur :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viskas bus paskelbta kiek vėliau :)

      Delete
    2. Tik nepriimk tai kaip kritikos! Nieko blogo nenoriu pasakyti, tiesiog tik kaip skaitytoja, skaitau skaitau, tai šen, tai ten, nieko nesuprantu, gūžteliu pečiais, pažiūriu makiažus na ir tiek. Toks keistas konkursas :). Suprantu, kad čia Avon taip sugalvojo, bet įdomiai.

      Delete
    3. Ne ne, nepriimu, čia AVON konkursas, AVON taisyklės :)

      Delete
  2. Mano turbūt kreivai akiai :D, norėtūsi matyti ryškesnių blakstienų ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kodėl iškarto - kreivai? :) Na, tokia tušo galia, o dirbtinių - neleido konkurso taisyklės ;D

      Delete
  3. Tada , manau, bent man, tušiukas nekoks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar labai naujas, manau subręs ir bus puikus ;)

      Delete
  4. Man asmeniškai tušas irgi labai labai nepatiko :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiesą sakant abu tušai guli jau netrumpą laiką, bet ar jie pradėjo veikti? Ne... Net nekyla noras aprašyti juos :(

      Delete