24/04/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #56 Collistar, Pupa, Nyx, Eco Lab, Vivi ir dovanos nuo bloggerių


Sveiki, mieli skaitytojai, grįžome namo - nušvito saulė :D Argi ne visuomet taip būna? :) Šią savaitę aš pagaliau įgyvendinau labai seną savo svajonę. Mano domėjimasis kosmetika prasidėjo nuo YS lūpų dažų ir Collistar šveitiklio. YSL lūpų dažus turiu jau senokai, o štai Collistar šveitikliui pribrendau tik dabar. Na kiek, keik galima svajoti? Todėl pagaliau nusipirkau net du šveitiklius, dabar mėnesio pasiūlymas Douglase ir rinkinukas kainuoja nepilnus 20 Eurų.





Toliau atnaujinau kosmetinę ir nusipirkau visko ko reikėjo: rankų kremą, Bio-Oil pakartoju taip pat Garnier šampūną. Ir nusipirkau Catrice kontūravimo paletę, tiesą sakant rinkausi iš trijų, bet kadangi vienamano mylima vlogerė ją giria nusipirkau šią.


Vivi dovana šį mėnesį - antibakterinis pėdų kremas. Labai apsidžiaugiau, kad Eurokos radau Eco Lab priemones - nusipirkau dušo želė ir kūno sviestą.


Taip pat ilgai Eurokos stovėjau prie CocaCola vazelinų rinkinio, bet 10 Eurų kaina pasirodė per didelė, ir aš susilaikiau (negali būti). Bet vieną vis tiek nusipirkau. Balea veido prausimosi putas radau švaros prekėse, o Original Source dušo želių pagaliau atsivežė Maxima! Ilgai stovėjau prie lentynų ir rinkausi ;)


Na ir dovanos nuo kitų bloggerių: mano blogo geroji dvasia Salomėja man perleido nepatikusią NYX paletę. O bloggerė Viktorija padovanojo Pupa ir Make up factory šešėlius. Ačiū labai abiems! 

1 comment:

  1. Do you prefer Pepsi or Coca-Cola?
    ANSWER THE POLL and you could get a prepaid VISA gift card!

    ReplyDelete