14/04/2016

You & Oil šveitiklis kūnui


Labas rytas, mieli skaitytojai. Mano rytas kaip visuomet prasidėjo nuo aplinkos tvarkymo, kol nesusitvarkau, negaliu dirbti. O šiandien, kaip ir žadėjau - kūno diena. Lauke tamsu, neįmanoma fotografuoti, todėl reikia aprašyti jau nufotografuotas priemones. Apie šį šveitiklį norisi kalbėti ir kalbėti, jis toks nerealus ir patiko man dar tuomet kai perskaičiau aprašymą, o gavus ir atidarius bei pabandžius - abejonių neliko... 
Gaila, kad išnaudojau jau pusę indelio, nors stengiuosi pataupyti produktą, jis man labai patinka.




MAITINIMAS IR PRIEŽIŪRA: Jūsų odai svarbu nuolatinė priežiūra. Suteikite odai galimybę atsinaujinti pasitelkiant penkių aliejų galias, veikiančias išvien su jūros druska – natūraliu gamtos šveitikliu. Greipfrutų ir mandarinų eteriniai aliejai skatina mikrocirkuliaciją, sutvirtina odos audinius, mažina riebalų sankaupas, migdolų aliejus giliai valo ir minkština, abrikosų kauliukų ir kokosų aliejai palaiko jungiamojo odos audinio tonusą ir elastingumą. Vėl atpažinsite savo odą gaivią.

Kaina: 9 Eurai



SUCROSE (cukrus), COCOS NUCIFERA OIL (kokosų aliejus), PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL (migdolų aliejus), SODIUM CHLORIDE (druska), PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL (abrikosų kauliukų aliejus), CITRUS PARADISI PEEL OIL (greipfrutų eterinis aliejus), CITRUS NOBILIS PEEL OIL (mandarinų eterinis aliejus), TOCOPHEROL (vitaminas E).

Aš manau, sudėtis aiški, pagrindas cukrus - ir visa gausybė aliejų. Kas gali būti geriau?




Man labai patinka pakuotė. Aš dievinu vientiso stiliaus etiketes, jau esu tai minėjusi. Kai tik paėmiau indelį į rankas - jis man paliko labai gerą įspūdį. Pakankamai sunkus, bet ne per sunkus, etiketė satininė, todėl jis neslysta iš rankų. Indelis tokio dydžio, kad galėtum įkišti delną (teoriškai reiktų naudoti mentelę, bet jūs gi žinote kaip būna...),  bet ne per didelis, kad tektų laikyti dviem rankom. Sandarus, šveitiklis nebėga per kraštus. Man taip keista, kad tai - lietuviškas produktas, nes aš neradau jam jokių minusų.

Pažindinantis su kosmetika aš atradau, kad šveitikliai druskos pagrindu man patinka labai, bet po jų truputi griaužią odą, o cukraus pagrindu - ne, to nemalonaus jausmo nėra. Šveitiklis kvepia citrusais, kvapas - labai malonus. 

Kadangi šveitiklį sudaro aliejai, jis ne tik šveičia, bet ir maitiną odą. Iš pradžių konsistencija būna kieta, po to atsiskiria aliejus ir cukrus, bet jie neatsiskiria visiškai, vis tiek būna bendra masė. 

Aš labai džiaugiuosi atradusi šį šveitiklį, kurį man beje rekomendavo ir skaitytojai :) Plius, jo kaina nėra tokia aukšta kaip kitų šveitikliu, o sudėtis ir kokybė - stebina. Ir beje, jis ne tik šveičia ir maitina, oda tapo stangresnė. Labai labai rekomenduoju pabandyti šį puikų lietuvišką produktą.

No comments:

Post a Comment