04/05/2016

AVON Kompaktinė pudra „Luxe Silken“ Speciali kolekcija spalva fair silk


Žinote, man tikras pavasaris, iš namų nešu viską, kas nepatinka. Nors ir šiaip neesu iš tų kur laiko mokyklos laikų sijonus, bet šį savaitgalį aš taip išsikuopiau savo užkaborius, kad prikroviau du pilnus maišus rūbų, kurių aš nebenoriu. Nes, kas iš to, juk nedėviu, arba dėviu nors nenoriu! Todėl drąsiai viską dėjau į labdarai skirtą krūvą (niekada nenešu tiesiog į paprasta konteinerį). Ir kol vis dar neturime spintos, o viską laikau didelėje komodoje ir kur papuola, man vis atrodo, kad niekas netelpa, matyt dar ne visko kas netinka atsisakiau. Nes realiai būna taip: ryt man susitikimai, o nežinau ką rengtis... 





Pudra su baltųjų safyrų ekstraktu ir šviesą išsklaidančiais pigmentais paslepia trūkumus, suvienodina odos tekstūrą ir suteikia jai matinį atspalvį.

Kaina: dabar 10 Eurų, įprastai 13,90 Eurų.





Man visuomet patiko AVON LUXE seriją, nes nujaučiau, jog ten slepiasi geresnė kosmetika. Ir neklydau: viską ką bandžiau, kol kas paliko labai gerą įspūdį. Kol kitos blogerės jau aprašė beveik pusę AVON kosmetikos iš dovanų dėžės, aš dar vis testuoju ir iš pradžių rašau apie man patikusius dalykus.

Tai - riboto leidimo kolekcija, labai gražus įpakavimas - aukso imitacijos. Labai gražu, išskirtina, bet reikia valyti antspaudus. Ši kolekcija nuo LUXE produktų skiriasi savo juodu raštu ant dėžutės. Atrodo tikrai įdomiai. Pakuotė atsidaro irgi neįprastai, mygtukas imituoja brangakmenį.

Pudra būna dėžutėje, ant kurios - visa reikiama informacija: aprašymas, sudėtis, gamintojas ir pan. Pridėta kempinėlė, kuri atrodo visai nepigiai, taip pat apsauginis plastikinis skirtukas. Ne gana to, gauname normalų veidroduką, kas yra tikrai patogu.

Gamintojas siūlo du atspalvius, šviesesnis man tinka puikiai. Bet dar labiau patinka pudros tekstūra, ji primena man vieną bandytą italų gamintojo pudrą, kuri kainuoja bene dvigubai brangiau, todėl likau nustebusi. Tekstūra labai smulki, jos nesimato ant veido, veido odos spalva suvienodinama ir įgauna matinį atspalvį. Efektas galbūt nesilaiko visą darbo dieną T zonos srityje, bet pasitelkus servetėlę ir vėl papudravus veidą viskas ištaisoma. Man labai patinka jog pudros nesijaučia ant veido ir ji neturi pavienių atskirų blizgučių. Tinka jautriai odai.

Galbūt nelabai patogus gan nemažas pudros įpakavimas, bet visą kitą man labai patinka, aš tikrai nesitikėjau matinio efekto ir smulkios tekstūros!

No comments:

Post a Comment