27/05/2016

Avon MagiX Illuminator in Fair maskuoklis


 Šį pavasarį Avon nustebino su konkursu, gavau testavimui visą dėžę kosmetikos. Ir tuomet supratau, kokia tai populiari Lietuvoje kosmetika :) Ją žino net vyrai. :D Esmė tame, jog bb kremo spalvos man buvo per tamsios, o iš padėties kažkaip turėjau suktis. Todėl mane išgelbėjo jis - MagiX maskuoklis.








Aš neradau aprašymo Avon puslapyje, lietuviškame internete irgi neradau nieko, bet noriu papasakoti. Šiaip, visai neblogas dalykėlis, juodas įpakavimas, spalva irgi šviesi, tinkama man, šviesiaodei. Kaip su tokiomis priemonėmis pasitaiko, teko ilgokai sukti, kol prasidėjo priemonė. Maskuoja neblogai, skirstosi taip pat neblogai. Tačiau, pastebėjau tokį dalykėlį - jis išryškina sausas vietas, į kai kurias tiesiog sušoka. Jei reikia nepriekaištingo padengimo, reikia nuvalyti ir vėl aplikuoti. Laikosi taip pat neblogai, su visom pudrom ir panašiais išlaikymą gerinančiais dalykais.

Man nelabai patinka tokie aplikatoriai, nes produktas bėga iš vidurio, o po to riekia jį gaudyti :D Na, bet jis maskuoja, šviesi spalva ir kaip pigesnės kainos kategorijos atstovas man visai patinka. Kvapo jokio nepastebėjau. Gaila, kad nėra pardavime, nes visai neblogas dalykėlis. :)

No comments:

Post a Comment