22/05/2016

Catrice zensibility c05 Turquoisensai nagų lakas


Iki šašlykų dar toli, todėl pasislinkau į pavėsį ir bloginu toliau. Man sakė, jog aš pasidariau sarkastiška. Na, it can be, o šiaip aš visuomet tokia buvau. Šia savaitę turėjau porą pakvietimų į renginius, prieš tai irgi. Tačiau viskas taip susidėliojo jog savo laiką dabar skiriu kai kam kitkam, buvo ir kitų priežasčių. Bet pavaikščiojau po parduotuves, smagu matyti jog Essence ir Catrice atstovai gerai padirbėjo ir atvežė tiek daug kolekcijų. Catrice Zensbility buvo viena mano favoričių, aš labai norėjau pačiupinėti viską, o kodėl nusipirkau tik nagų laką tuojau papasakosiu.





Viskas nuotraukose atrodo tikrai super ir įdomiai, man patiko mintis. Iš karto puoliau žiūrėti kaip atrodo matinis raudonas lūpdažis, bet jis... Fuksijos spalvos. Hm. Taip pat domino ir šešėliai, bet dabar kaip tyčia aš pasinešiau ant kitokių spalvu, šios nepasirodė aktualios. Be to, nespėjau pažiūrėti pigmentacijos. Pasakysiu atvirai, turiu MAC panašias spalvas, todėl nelabai yra poreikio. Taip pat žiūrėjau ir į šepetėlių dėklą, bet pritrūko kokybės. 



BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, PHTHALIC ANHYDRIDE/TRIMELLITIC ANHYDRIDE/GLYCOLS COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM HECTORITE, MICA, AQUA (WATER), PHOSPHORIC ACID, CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77510 (FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Kaina: apie 2 Eurus
Pirkau Eurokos parduotuvėje




Aš būsiu atvira, man patinka buteliukas, patinka pati mintis, bet nepatiko formulė ir išsilaikymas. Lako buteliukas man primena žymiuosius Loubutin nagų lakus, pats kamštukas ilgas, atsisuka ir nusiima viršutinis dangtelis. Šepetėlio kotelis ilgas, ilgas ir pats šepetėlis, gražu pažiūreti, tačiau reikia labai didelio įgudimo nusilakuoti nagus. Pats šepetėlis nelabai kokybiškas, kirstas lenktai.
Įdomiausia tai jog nuėmus viršutinį dangtelį lieka labai siauras kamštukas, pro kurį veržiasi gan klampus ir tuo pačiu skystas nagų lakas. Keista, ir nelogiška, bet taip yra.

Pati spalva labai graži, šviesiai mėlyna, vasariška. Kai išdžiūsta, įgauna veidrodinį spindesį. Man nepatiko pati konsistencija, kad išgautum gerą vaizdą reikia dviejų sluoksnių, bet tepasi labai netolygiai, sunku nudažyti nagą neužlipus ant odelių. Džiūsta lakas kiek ilgokai, nes sunku padengti plonu sluoksniu. Jau kitą dieną man nukrito kampučiai. Gaila, nes Catrice nagų lakai mano vieni mėgstamiausiu. Beje, pardavėja pardavusi man nagų laką sakė jog čia nagų dailei, na nežinau, iš kur tai ji ištraukė, nes nagų dailės pritaikymo būdo aš neradau.

No comments:

Post a Comment