09/05/2016

Dienos makiažas - tik Maybelline bandau naujienas


Skubu bandyti naujienas, man taip patiko Maybelline naujienų kokybė, kad neabejojau jog darysiu pilną makiažą. Daug ką įtraukiau į kasdien naudojamų dalykų sąrašą. Labai smagu bandyti tokią kosmetiką ;)





Visa naudota kosmetika - tik Maybelline. Gaila, jog pudros atspalvis man kiek per tamsus...


Man labai patinka naujasis Colossal go! chaotic tušas. Jis puikus. Tiesa, kol kas dažau blakstienas paprastuojų senuoju būdų, bet efektas puikus - blakstienos atrodo super gražiai. Tik šepetėlis kiek didokas su juo reikia atsargiai.


Master countour priemonę irgi dar jaukinuosi. Galiu kol kas pasakyti, kad kaip kontūravimo priemonė man patinka labiau nei kaip hailaiteris.


O šis rinkinukas - puikus. Labai pigmentuotas. Tik keista, kad tik vienas šepetėlis, atrodo jog turėtų būti dar pora :)


Man be galo patinka Maybelline the blushed nudes paletė. Ji puikiai tinka kasdieniam makiažui, ja lengva naudotis. Nereikia kažko spausti. Man labai patinka. Šiandien naudojau tris paskutines nuo viršaus spalvas.


Viena geriausių kompaktinių pudrų ever.

No comments:

Post a Comment