19/05/2016

Essence lights of orient 01 we love arabian nights šešėlių paletė


Sveiki, mieli skaitytojai. Pagaliau pas mus atkeliavo nauja Essence kolekcija, aš kol kas iš lights of orient kolekcijos nusipirkau šią paletę (ji buvo norų sąraše), o vėliau pagalvosiu ką dar įsigyti. Tiesiog iš karto griebiau paletę, o kolekcija taip aukštai išdėliota, man kaip žemaūgei teko rinktis iškėlus rankas. Kadangi iš karto pristojo pardavėja, neturėjau galimybės kolekcijos nufotografuoti :D Bet, paletė yra nuostabi, kokybiška, todėl suskubau fotografuoti ir rodyti jums.





Daug maž taip kolekcija atrodo ir pas mus, tik aš nepastebėjau didelio šepetėlio, gaila, nes būčiau nusipirkusi. Reiks grįžti ir patikrinti, nors dabar galvoju jog tikrai nebuvo. Smagu, jog pardavėja kolekciją išdėliojo dar vakar ir niekas neapčiuplota, viskas šviežia ir tviska. Beje, man labai primena ši kolekcija P2 vasaros kolekcijas, bet P2 pas mus nėra, todėl džiaugiuosi Essence!



Šiaip dar tikrai gražiai atrodė bronzeriai ir lūpų dažai, bet man labiausiai reikėjo paletės.








Galiu pasakyti atvirai, to nesitikėjau. Taip, mokėjau kiek brangiau - apie 5 eurus (iki 5), bet pats įpakavimas tobulas, juodas, su auksiniais ornamentais. Tikrai kokybiškas ir sunkus, ne kokia fuflia ;) Be to atsidarius nustebau jog yra normalus veidrodis.

Dar labiau nustebau jog šviesiausia spalva - labai pigmentuota, paprastai juk būna atvirkščiai. Beje, šviesiausios ir varinės spalvų net gi kitokia konsistencija, ji ne miltinė, o labiau drėgna. Pamenate, pasakojau apie Make Up Revolution paletę, žinokite kokybė tikrai panaši, o ir tekstūra panaši. Prasčiausia pigmentacija vienintelės miltinės konsistencijos rusvų šešėlių. Bet šešeliuojant galima išgauti rezultatą. Laikymasis ant mano riebių vokų priklauso nuo šešėlių pagrindo, kaip visuomet.

Aš labai džiaugiuosi jog Essence taip patobulėjo, smagu jog tai šiltų, rausvų tonų paletė, man dabar kažkoks vajus ant jų, labai patinka šios spalvos ;) Gražu. smagu, o makiažą su šia palete tikrai padarysiu greitu laiku!

9 comments:

  1. Pavydžiu :-) pas mus iššluotos lentynos su šia kolekcija. Keisčiausia ir juokingiausia, kad testeris šešėlių bemaž visuose filialuose yra, o pačių šešėlių ne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jei yra noras galiu nupirkti ir atsiųsti ;) jei dar pati rasiu :D

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tai matyt jog yra :D Aš kaip tik skaičiau kad bus ;) manau turite šansų, nes bent į Kauno parduotuvę tik vakar atvežė ;)

      Delete
    2. Reikės pasižiūrėti savo mieste. O Jūs radote Eurokos ar Droge? :)

      Delete
  3. Beje, kiek žinau, Lietuvoje šepetėlio ir skaistalų neturėtų būti.

    ReplyDelete