09/05/2016

Essence stiprinamasis nagų lakas „colour & care“ 02 I care for you


Jūs žinote, kaip man patinka tokio tipo priemonės. Aš pirmiausia testuoju visokius aliejukus lūpoms ir nagų stiprinamasias priemones. O kai Essence į rinką įvedė nagų laką kuris stiprina nagus, negalėjau neatkriepti dėmesio į jį dar ir dėl nuostabių pastelinių spalvų. Vieną testavimui gavau ir aš. Nors laikė super trumpai, man patinka. Dėl ko? Dėl sudėties.



Visiškas natūralumas. šis nagų lakas praturtintas natūraliais ingredientais sustiprins nagus bei suteiks jiems nuostabų kreminį atspalvį.

Kaina: apie 2 Eurus.  


BUTYL ACETATE (tirpiklis, kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis), ETHYL ACETATE (tirpiklis, kvepalų ingredientas)NITROCELLULOSE (suformuoja plėvelę)ISOSORBIDE DICAPRYLATE/CAPRATE (minkštiklis, klampumo reguliavimo medžiaga)ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER (suformuoja plėvelę)ALCOHOL DENAT(tirpiklis, pasižymi sutraukiamuoju, antibakteriniu poveikiu, mažina klampumą), STEARALKONIUM BENTONITE (gelifikantas, klampumo reguliavimo medžiaga)
, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER (suformuoja plėvelę)DIACETONE ALCOHOL (tirpiklis)N-BUTYL ALCOHOL (denatūrantas, tirpiklis, kvepalų ingredientas),  TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE (plastifikatorius)BENZOPHENONE-1 (UV filtras, UV absorbentas)PHOSPHORIC ACID (reguliuoja pH)CI 19140 (YELLOW 5 LAKE) (geltonas kosmetinis dažiklis)CI 77491 (IRON OXIDES)(kosmetinis dažiklis (gaunamas iš geležies oksido))CI 77742 (MANGANESE VIOLET)(kosmetinis dažiklis (gali būti gaunamas iš anglies))CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)(kosmetinis dažiklis iš titano dioksido, UV spindulių absorbentas).

Aš paprastai nenagrinėju dėkoratyvinės kosmetikos sudėčių, tuo labiau - nagų lakų. Nes jų sudėtis man atrodo sudėtingiausia, ten dažnai būna priemaišų, na aš nesiruošiu itin stipri galinti tai daryti.

Bet kadangi Essence sako, jog sukūrė laką su natūraliais ingredientais, reikia patikrinti. ir išties, mano nuostabai, nėra pavojingų ingredientų, Yra vidutinio saugumo, bet juk čia nagų lakas, nemanau, kad jų įmanoma išvengti? Tiesa, sunku kalbėti apie ingredientų natūralumą. Aš tikėjausi rasti aliejų, neradau. Na bent jau neradau pavojingų ingredientų...




Ar jums neprimena nagų lako buteliukas ANNY nagų lako buteliuko? :) Šiaip ar taip - gražu, daug gražiau negu įprasti dabartiniai Essence nagų lakų buteliukai. Galbūt jie sumanys pakeisti ir įprastus? Labai gražiai atrodo kvadratinis stiklinis buteliukas ir kamštelis patogus lakuoti nagus, nes satininis, neslysta. Teptukas - gan didelis kirstas lanku. Lakas ganėtinai skystas, todėl iš pradžių man vargiai gaunasi lygiai nusilakuoti nagus, bet jau su antru sluoksniu išeina toks vaizdas, kaip nuotraukose.

Iš esmės, aš truputi kitaip įsivaizdavau patį nagų laką. Nežinau kodėl, bet man koncepcija buvo tokia, tarsi lakas neatrodys kaip standartinis lakas, na tarsi lakas pasigautų  nago pigmentą ir jį puoselėtų. O čia tiesiog įprastas kreminis lakas. Nežinau ar supratote mintį :D

Bet idėja man patinka, patinka buteliukas, patinka spalvos. Džiūsta ne taip greitai kaip norėtus, aš laukiau iki 10 minučių, bet gal per storai tepu. Tik kitaip nesigauna, jis juk skystas. O štai nagų kampučiai nukrito jau antrą dieną. Bet lakas neblunka. Nusivalo lengvai.

Iš esmės man patinka visuma, tik galėtų ilgiau laikytis. Bet gal tai nesuderinama su natūralia sudėtimi. Žodžiu pliusas už pastelines spalvas, už mintį ir apipavidalinimą bei žinoma, kaina :)

No comments:

Post a Comment