20/05/2016

L`occitane Bijūnų makiažo prausiklis „Peony Perfecting“


Sveiki, mieli skaitytojai. Su tais renginiais, tiesą sakant yra taip: jei nesusirandu draugijos, aš nelabai noriu į juos vykti. Todėl, geriau jau nueinu ir nusiperku ko man reikia ne per renginius :) Taip, žinau, kad čia kažkoks kompleksas ar baimės, reiktų jas mesti šalin visas, bet kol kas yra kaip yra. Bloggerės, su kuriomis esu atradusi bendrą kalbą taip pat dirba ir yra be galo užsiėmusios, todėl nedalyvauja renginiuose. O praeitą savaitę, sugebėjau dar ir apsinuodyti, todėl nenuvykau į L`occitane VIP vakarėlį. na ok, dar ir dėl to, jog nesusiradau draugų. Tai tiek mano kvailų sapaliojimų ir pasiteisinimų, pats laikas apžvelgti labai įdomią naujovę - gelinį makiažo prausiklį.




Šis želinės tekstūros micelinis prausiklis efektyviai nuvalo nešvarumus ir vandeniui atsparų makiažą nuo veido, akių ir lūpų. Papildytas odą tobulinančiais bijūnų ekstraktais, tirpstančios konsistencijos želė po prausimosi odai suteikia švaros ir gaivos pojūtį. Oda atrodo gaivi ir spindinti.

19,00 Eurų


aqua, poloxamer 184 (Poloksameras 184 - PAM, valiklis, tirpiklis), polysorbate 20 (Polisorbatas 20 - emulsiklis, PAM, tirpiklis), glycerin**, paeonia lactilora extract** (Puikiųjų bijūnų ekstraktas - antioksidantas, kondicionuoja odą), carbomer (Karbomeras - emulsiklis, gelifikantas, klampumo reguliavimo medžiaga), phenoxyethanol (konservantas), chlorphenesin (Chlorfenesinas - konservantas), ethylhexylglycerin (minkštiklis), sodium hydroxide (Natrio hidroksidas - reguliuoja pH, denatūrantas), caprylyl glycol (minkštiklis, drėkiklis, plaukų balzamas), 1,2-hexanediol (tirpiklis), tocopherol (Tokoferolis - vitaminas E, antioksidantas, drėkiklis, kondicionuoja odą), parfum. **natūralūs ingredientai

Šį kartą sudėtis idomoka, yra bijūnų ekstraktas, bet yra ir konservantas, ir ne pabaigoje. Kadangi tai putojantis prausiklis, yra PAM medžiagų. Jei ne tas konservantas, sakyčiau neblogai, bet gerai tai, jog sudėtis ne kilometrinio ilgumo.

Kai man pasiūlė pasirinkti produktą, kurį galėsiu išmėginti aš neabejodama pasirinkau makiažo prausiklį. Žinote, ko bloggeriui amžinai reikia? Taip, būtent makiažo valiklių. Aš jų išnaudojų tikrai nemažus kiekius. Šiaip naudoju micelinį vandenį, bet kartais labai norisi nebraukyti per veidą su tom vatom, o iš karto eiti į dušą ir ten nusiprausti makiažą. Mintis puiki, bet tokie prausikliai neįveikia tušų, todėl tenka valyti akis atskirai dar duše arba jau išėjus iš jo, o mano akys jautrios, tai nėra itin malonu.

Pati bijūnų linija nėra naujovė, bet nauji keli produktai, tarp jų ir šis prausiklis. Aš ankščiau buvau bandžiusi dušo želė iš šios linijos (gan senokai) todėl žinodama gaivų gėlių aromatą užsimaniau išmėginti ir šią priemonę. Iš tiesų, micelinis vanduo ne naujiena, bet gelinis micelinis prausiklis - tikrai taip. Man buvo įdomu ar jis nuplaus akių makiažą, todėl aš kas dieną dažiausi skirtingu tušu. Mano nuostabai, daugumą jų jis nuplauna, bet užstrigom tiek Urban Decay bei Maybelline tušų, kurie iš tiesų yra labai labai juodi ir sunkiai nuvalomi net su makiažo valikliu. Išeitis - kas dieną dažausi su savo mėgstamiausiu sezono Artdeco tušu ir viskas veikia kaip pridera.

Prausiklis permatomas, kiek tirštokos konsistencijos, gerai putoja ir tinka jautriai odai. Neperšti, negriaužia akių. Bet, naudodama kas dieną pastebėjau, kad kemša poras. Taigi labiau tiks normalios/sausos odos savininkėms. Bet riebią odą nuprausia gerai, tik po to dar naudoju šveitiklį. Nes šiuo metu oda išsausėjusi tam tikrose vietose. 

Labai graži pakuotė, kaip apverstas lašelis, su sidabrinėmis detalėmis ir iškilia etikete bei logotipu labai puošia mano vonią ir traukią dėmesį :) Smagu, jog yra pompa, kurias mes taip dieviname ir kurios taip palengvina naudojimą. Dabar sėdžiu ir galvoju, noriu ko nors iš Loksitanės, tikiuosi pavyks savaitgalį iki ten nukakti nes visi turimi rankų kremai man nepatinka, noriu kokio nors iš L`occitane :)

No comments:

Post a Comment