24/05/2016

MAC Prep + prime Highlighter medium


Sveiki, mieli skaitytojai. Aš jau kurį laiką noriu jums padėkoti už tai jog facebooke jūsų jau 1801! Koks nerealus skaičius! Smagu, kad ir skaitytoju ratas auga tuo pačiu. Ačiū jums labai, be apžvalgų tikrai nepaliksiu, tuo labiau, kad yra susikaupusių daug labai. Be to, šią savaitę atkeliaus keli siuntiniai, kai ką pati pirkau, bei užsisakiau. Noriu, labai noriu jums parodyti kuo daugiau vasaros naujienų! Juk įdomu, ar ne? :) O šį hailaiterį aš naudoju jau kurį laiką, kas dieną ir baisu jog tuoj baigsis :D Nes labai man patinka ir tinka.








Aš jau turėjau PREP+PRIME linijos makiažo bazę, todėl žinojau ko tikėtis ir apsidžiaugiau gavusi šį hailaiterį. Įpakavimas kaip ir visų šios linijos priemonių - juodas su smulkiais blizgučiais. Smagu, jog yra net 9 galimi spalvų pasirinkimai! Maniškis kūno spalvos, truputi mano odai per tamsus, bet dabar jau pagaliau minimaliai įdegiau, tai tinka. 

Kreminės konsistencijos hailaiteris labai malonai ir greitia išsiskirsto, turi truputi blizgučio, be to maskuoja, tiesa jei norime 100 procentų maskavimo, turėsime pasloksniuoti. Aš jį tiesą sakant ir kaip maskuoklį naudoju. Beje, jis užtepus ant odos kiek oksiduojasi (patamsėja). Bet be jokių bazių ir fiksatorių jis visą darbo dieną neištveria, tenka per pietų pertrauką užsipudruoti riebias vietas iš naujo (nosį, kaktą ir smakrą). 

Man šiaip tokie aplikatoriai nelabai patinka, nors jis švelnus, šereliai nelaksto sau atskirai, paskirsto gerai. Aišku pasukti teko kol prasidėjo priemonė. Tai čia realiai manau skonio reikalas :)

Tinka jautriai odai, kvapo neturi. Iš esmės tai puikus dalykas, toks prie kurio pripranti, ir aš jau pabijojus jį pabaigti nusipirkau kitą priemonę, nes M·A·C Prep + prime Highlighter man tikrai patinka, noriu jo ilgiau savo kosmetinėje. Pas mus stende dar jo nemačiau, todėl tikslios kainos pasakyti negaliu, apie 20 Eurų manau. 

No comments:

Post a Comment