31/05/2016

Mano turimi maskuokliai. Kuris geriausias?


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien diena buvo kupina reikalų. Ne aš tikrai neatostogauju, nors oras tam daugiau nei palankus :D Atvirkščiai, dabar įtemptas metas kai reikia prisitaikyti prie naujo ritmo. Todėl mano įrašus randate tik vakare. Aš jau seniai masčiau apie šią įrašų seriją, todėl pradėsiu. Maskuoklis man yra būtinas, aš tokia karštą dieną kaip šiandien galiu apseiti be makiažo pagrindo, tik su maskuokliu, kompaktine pudra ir makiažo fiksatorium. O kam apkrauti veidą? Todėl, man reikia tinkamo. Taip gavosi, kad dabartiniai mano turimi maskuokliai yra šie, Pora iš jų baiginėjasi, pora man per tamsūs, pora dar testavau, o realiai naudojamų tik pora. Šiame straipsnyje išskirsiu kurie geriausi, o kurių geriau nepirkti.




Apie AVON MAGIX ILLUMINATOR IN FAIR aš rašiau visai neseniai. Jis man visai neblogas, nes šviesus, dengiasi gerai, gerai išsisklaido, tačiau, aš nemėgstų tokių išsukamų maskuoklių, su tokio principo aplikatoriais. Bet, reikia prisiminti, kad čia pigesnio segmento priemonė, todėl - visai nebloga. Jei ne tas susigrudimas tam tikrose vietose, jis butų visai nieko. Bet jis nesubėga visą laiką, kartais, kaip jam užplaukia. Pakankamai lengva konsistencija, todėl galima lengvai užmaskuoti paakius. Visgi, jei paakiai labai paburgę, jo maskavimo bus per mažai.

  
M·A·C PREP + PRIME HIGHLIGHTER MEDIUM maskuoklis irgi aprašytas neseniai. Atskleisiu truputi intrigos, šis man antroje vietoje. Kodėl ne pirmoje? Dėl aplikatoriaus. Bet pvz šiandien aš dažiausi su juo. Smagu, kad net toooookią karštą dieną jis išsilaiko itin gerai, be to konsistencija leidžia užmaskuoti ir paakius ir poras ir spuogus. Tai universalus maskuoklis, tikrai vienas geresnių bandytų. Ir aišku gera spalva, kas man kaip šviesiaodei itin svarbu. Nors ji kiek oksiduojasi, bet dabar mano oda truputi įdegusi. Visai truputi. M·A·C be abejo siūlo daug spalvų iš kurių išsirinksite savo. Kai kas sakytų, kad minusas - kaina, bet aš taip nesakau. Juk mokame už kokybę, tiesa?



MAYBELLINE FIT ME 10 kurį laiką buvo mano pats mėgiamiausias maskuoklis. Jį pirkau kelis kartus. Bet su juo yra keistenybė, pas mus nėra šviesiausios spalvos. Kodėl? Paakiams jis per tamsus. Ir apskritai kiek per tamsus mano odai. Tačiau, pats aplikatorius man kabai patinka, priemonės konsistencija ir išsiskirstymas taip pat. Ką pastebėjau po ilgo ilgo naudojimo - jis subėga į raukšleles. Gaila.


Essence stay natural 02 maskuoklio dar neesu aprašiusi.Spalva man yra stipriai per tamsi. Nepatinka aplikatorius, o tepant ant rankos matosi jog konsistencija nelabai - tepasi nelygiai, turėtų būti nelengva skirstyti. Plius atsimenu ilgai sukau kol pradėjo bėgti maskuoklis, na labai ilgai :D


URBAN DECAY NAKED SKIN WEIGHTLESS COMPLETE COVERAGE CONCEALER / FAIR NEUTRAL maskuoklis yra man geriausias. Ever. Per amžius :D Patinka viskas, skalsumas (dabar jau baiginėjasi, bet naudojau daugiau nei tris mėnesius), konsistencija, spalva itin tinkanti prie mano odos, buteliukas, aplikatorius, kuris yra kiek ilgesnis nei kitų maskuoklių aplikatoriai, minkštas ir švelnus. Taip pat išsilaikymas, tai, kad galima maskuoti viską: paakius, spuogus, aš kurį laiką net visą veidą padengdavau :D Taip man jis patiko. Keista, bet net pati šviesiausia UD makiažo pagrindo spalva yra tamsesnė nei maskuoklio, tai yra prežastis kodėl aš naudojau jį visam veidui. Dengiasi lengvai ir maloniai, skirstosi taip pat gerai. Neparyškina sausų vietų. Nesausina odos. Vienintelis mano pastebėjimas (ne ne kaina), traukiant šepetėlį iš buteliuko reikia saugoti kelnes, aš esu apsitaškiusi porą džinsų, o išsivalo nelengvai, juk tai ilgalaikis maskuoklis. Jei ieškote maskuoklio ir galite sumokėti brangiau - drąsiai rekomenduoju. Bekvapis. Ir užsisuka gerai, nes tarkim Maybelline reikia laikyti stačiai, man dalis jo išbėgo.


CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE 02 maskuoklis. Antrą vietą duodu būtent šiam, nebrangiam maskuokliui. Jis nuotraukoje prie UD maskuoklio, galima apžiūrėti kuo jie skiriasi. Realiai - aplikatorium, man UD patogesnis, Catrice kirstas iš vienos pusės. Tiesa, net sunku patikėti, bet nuo spalvos skiriasi kokybė. Aš prieš tai turėjau 01, dabar 02 (per klaidą nusipirkau) ir 01 man sklaidėsi bei maskavo geriau. Kaip taip gali būti? Nežinau. Dabar kai veidas minimaliai įdegęs, tinkama ir kiek tamsesnė spalva. Aš jį nusipirkau, nes nenoriu greitai išnaudoti M·A·C maskuoklio. Realiai jo minusas vienas - labai greitai išperka ir neįmanoma gauti šviesesnės spalvos. Ir be abejo, jis nėra vandeniui atsparus. 


Apie Deborah Milano Dress me 01 maskuoklį aš irgi dar jums nepapasakojau. The same story - šviesiausia spalva man per tamsi. Tuo ir skiriasi aukštos klasės kosmetiką nuo drug store - galima rasti daug spalvų. Realiai jis yra sumažinta UD kopija, bet kiek paryškina sausas vietas ir yra tirštesnis. Bekvapis. Jei tik ne ta spalva, būtų galima sakyti, kad neblogas produktas už nedidelę kainą.


CATRICE ALLROUND COVERSTICK 010 nude maskuoklis jau kiek kitoks, pieštukinis, bet jį pasilikau kosmetinėje dėl šviesios spalvos. Maskuoja gerai, sklaidosi irgi lengvai. Įpakavimas taip pat neblogas, pripratau. Paakių aš su juo nemaskuoju, bet įmanoma. Tiesiog kentės jūsų paakiai.Tačiau porą kartų panaudoti galima. Geriausia maskuoti spuogus. Laikosi. nenubėga. Iš esmės tai puikus maskuoklis už neblogą kaina.


(nuotraukoje nuo apačios iki viršaus: AVON MAGIX ILLUMINATOR IN FAIR, M·A·C PREP + PRIME HIGHLIGHTER MEDIUMMAYBELLINE FIT ME 10URBAN DECAY NAKED SKIN WEIGHTLESS COMPLETE COVERAGE CONCEALER, CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE 02, Deborah Milano Dress me 01, CATRICE ALLROUND COVERSTICK 010, Catrice camouflage cream 01, Essence soft touch mousse 10).

Catrice camouflage cream 01 maskuoklis ko gero tikra kompanijos žvaigždė. Kiek klampi konsistencija padeda užmaskuoti viską, ką tik reikia. Vis žadu apie jį papasakoti, bet vis tinkamai nenufotografuotu, taip ir lieka top produktas be aprašymo. Bet, aš primygtinai prašau nemaskuoti su juo viso veido, nes užkimšite poras, išsausinsite odą. Negalima, griežtai ne. Aš jį turiu jau seniai, o matote kiek tik sunaudojau. Nes tepu tik tada kai reikia, super gerai maskuoja paraudimus. Jei reikia mirtino maskavimo - tai jis.



Dar viena priemonė, kantriai laukianti savo eilės - Essence soft touch mousse maskuoklis 10. Apie jį papasakosiu tikrai, šiaip tai visai neblogas produktas, tačiau man geresnis Cartice maskuoklis. Bet jaunatviškai odai rekomenduoju Essence, neblogai maskuoja, neapkrauna odos, ji gali kvėpuoti. Kai mano odą išberia, renkuosi putų pavidalo priemones, jei tik apskritai reikia dažytis. Jaunoms mergaitėms tikrai rekomenduoju. Paprastai jums dar nereikia stipraus paakių maskavimo (kalba pati ta kuriai reikia :D ) todėl tikrai nesiūlyčiau naudoti stiprų maskavimą suteikiančių priemonių.


Geriausiu aš tituluoju Urban Decay maskuoklį, sekantis - M·A·C ir galiausiai CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE šviesiausios spalvos maskuoklis. Išbandžiusi daugybę variantų, galiu teigti jog dažniausiai (neskaitant Catrice varianto) sumokėjus daugiau, gauni geriau, nors ir kaip nesinorėtų pakloti didesnės sumos už maskuokli. Tačiau tai labai labai universalus dalykas: ne tik paakių, spuogų, dėmių ir paraudimų maskavimui, bet ir skystam veido kontūravimui, tik tuo atveju reikės dviejų spalvų - šviesiausios ir tamsesnės nei oda. Tikiuosi, jog jums šis straipsnis buvo įdomus, jei turite klausimų - labai jų lauksiu :) 

2 comments:

  1. Man geriausias Clinique airbrush concealer yra 8 spalvos. Galima isirinkti tinkamiausia. Tiesa Lietuvoje yra berods 6 spalvos. Bet vis tiek manau kad pakankamai. Man si priemone gerai maskuoja patamsejusius paakius. Jau naudoju 3 piestuka.

    ReplyDelete
  2. Man geriausias Clinique airbrush concealer yra 8 spalvos. Galima isirinkti tinkamiausia. Tiesa Lietuvoje yra berods 6 spalvos. Bet vis tiek manau kad pakankamai. Man si priemone gerai maskuoja patamsejusius paakius. Jau naudoju 3 piestuka.

    ReplyDelete