16/05/2016

Maybelline The Blushed nudes akių šešėlių paletė


Labas rytas, mieli skaitytojai. Pats laikas pradėti pasakoti apie Maybelline naujienas, viena iš jų - The blushed nudes akių šešėlių paletė. Ji man ir patinka ir ne, bet turint omenyje jog tai nėra profesionali kosmetiką, ir šešėliai be galo minkšti, vertinu labai neblogai ;)





Kaina: apie 14 eurų






Smagu tai, kad ant paletės nugarėlės matome makiažų variantų galimybes. Su šia dvylikos spalvų palete yra siūlomi net 13 makiažo variantų. Taip, pačios šviesiausios spalvos silpnai pigmentuotos, tą mes matome nuotraukoje. Pati tamsiausia spalva yra sunkiausiai sklaidoma, tačiau visos kitos - puikiai, tai minkščiausi šešėliai kokius yra tekę bandyti. tiesa, jog spalvos turi panašumų su Urban Decay 3 palete. Bet štai, kad byrėtų aš nepastebėjau, visuomet nukratau (ne nupučiu) šešėlius ir dengiu bei šešeliuoju po truputį todėl man viskas ok. Smagu, kad paletę sudaro ir matinės ir satininės ir blizgios spalvos, todėl makiažai gaunasi įdomesni.

Dėl išlaikymo, tai viskas priklauso nuo šešėlių pagrindo, kurį aš būtinai turiu naudoti, nes mano akių vokai labai riebūs, čia vėl tenka paminėti Urban Decay. Su juo šie šešėliai man laikosi iki vakaro. Man Maybelline The Blushed nudes akių šešėlių paletė įdomesnė nei jos pirmtakė dėl rožinių tonų. Gražu. Dažnai ryte pasigriebiu būtent šią paletę, nes patogu naudoti ir padaryti švelnius makiažus. Bet aišku, jei jūs norite baisiai ryškaus ir osom rezutato, reiktų dairytis į kitus frontus ;)

1 comment:

  1. Love this palette! I'm still waiting to buy it because I nave too much palettes...but i don't Know how i can resist! Kiss!

    ReplyDelete