23/05/2016

Maybelline The Colossal go Chaotic! Volume express blakstienų tušas


Sveiki, mieli skaitytojai, šiandien tikrai karštą, susikišau ledus ir lekiu rašyti šios dienos atsiliepimo. Jau kurį laiką noriu parašyti apie šį tušą, nes jis man labai patiko. Tiesa, jis turi dvi paskirtis, su galiuku galima išgauti Chaotic efektą, bet aš naudoju įprastai, man patinka, nes reikia nedaug pastangų, o rezultatas - puikus.





Aš supratau ką turiu tik dabar, tiesą sakant, kai pagooglinau iš pamačiau, jog dar jo nėra niekur prekyboje. Bet manau tikrai bus, gal ne visos norės tokio efekto, bet visos juk norime blakstienų apimties, tiesa? 



Aš pasakysiu atvirai, bandžiau išgauti tą Chaotic efektą, tačiau man nesigavo, nors man visai patiko Miss Manga tušas iš L`orealio, ir aš maniau, kad čia bus panašus efektas. Tušo pakuotė tai įprasta Maybelline pakuotė, geltona, su juodais užrašais, Man patinka, sakyčiau jau kelia nostalgiją :) Nes Maybelline jau pradėjo leisti tušus ir kitokiose pakuotėse. Šepetėlio kotelis nelygus, su įdubimais, o šepetėlis ilgas ir tankus, bet blakstienų nesulipiną. Man patinka, jog jis dažo juodai, iš karto, suteikia blakstienoms apimties ir ilgio.

Išbūna visą dieną ant akių, nedirgina jų, tinka jautrioms akims. Bet nuvalyti truputi sunkiau. Tušas valant netrupa. Kvapo neturi. Kam reikia juodo juodo tušo, rekomenduoju, juk nebūtina siekti to Chaotic efekto, ar ne? :)

1 comment:

  1. wonderful review !


    check out my blog dear and let me know if you follow because I follow back

    My new short hair ?-post here


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    ReplyDelete