21/05/2016

Rožinis dienos makiažas su naujienomis


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien bandau naujienas, šią savaitę nemažai pirkau pati. Essence ir Catrice paleido daug naujų kolekcijų. O taip pat vakar mane pasiekė žinia, jog Kauno Mole atsirado Make Up Revolution stendas. Nulėkiau iš karto žiūrėti. Aišku, visas naujienas parodysiu ryt, dabar noriu trumpai aptarti apie ką kalbėsiu ateinančią savaitę.




Visa naudota kosmetika. Kol kas naudoju tą pačią mėgstamiausią kosmetiką kas dieną, tik šiandien pabandžiau šį tą naujo.


Aišku vienas iš dalykų, privertęs mane pasidažyti šeštadieni, buvo aišku Make Up Revolution paletė. Aš už ją suplojau beveik 17 eurų, na nesakau, kad š, tačiau labai arti to. Man gaila išleistų pinigų, aišku gal tik viena spalva (vidurinė) tokia nepigmentuota. Labai tikiuosi, nes kitaip bus tikrai gaila pinigų. Pati paletė kokybiška, su veidrodžių, ant piršto pigmentacija gera, bet tepi tepi ir nieko!  Nežinau, gal aš kažką ne taip dariau, labai tikiuosi, nes dabar jau Catrice daug geriau veikia nei ši paletė.


Jau aprašiau šią Essence paletę, bet aš pamiršau prie pavadinimo parašyti, jog tai pirmas įspūdis. O šiaip tai tikrai faina paletė, gera pigmentacija, minkšti šešėliai ir gerai sklaidosi bei laikosi. Kaip ir rašiau, matinė ruda sunkiausia, bet irgi nebloga. 


L`oreal lūpų balzamas yra viena mano mėgiamiausių naujienų. Jau pažįstate mane, neturėtų stebinti. Aš tintų nemėgstų, o čia ne tintas, bet įdomu tai jog aš gavau du, tačiau spalvos visai vienodos :D Gaila vienok, nes produktas tikrai man prilipo.


Šis dalykėlis man tinka dėl spalvos, netinka dėl neilgo laikymosi.  Bet visą kitą puiku.


Va čia yra geras! Essence, taip Essence, o tušas osom. Moku skaityti ir suprantu, kad čia top coat, bet bandžiau dažytis tik juo ir OMG! Super, niekad taip nesakau, bet bėkite pirkti,  nepasigailėsite!



1 comment: