01/05/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #57 L`occitane, davines, Atristry, helen seward ir kiti


Labas rytas, mieli skaitytojai. Visų pirmą mano nuoširdus sveikinimas visoms mamoms. Linkiu, jog šiandien dieną praleistumėte nuostabiai. O aš irgi skubėsiu pasveikinti mamos ir aplankyti močiutės kapo. Nors tiesą sakant mes su mama šia savaitę sugebėjome apsipykti, nes jau ilgą laiką tai brendo... Dabar vėl kalbam, bet vis tiek nėra malonu. Et. Bet dabar pristatau savo savaitės naujienas ir pirkinius, kurių ne taip ir mažai.


Visų pirmą, noriu padėkoti L`occitane atstovams už jų nuostabią kosmetiką... Jau testuoju, mėginukai išmėginti (juos visuomet čiumpu pirmiausia), rankų kremo liko pusę, na žodžiu, čia tokia kosmetika kuri ilgai pas mane neguli. :)



Labai dėkoju ir Davines atstovams, ši kosmetika irgi neguli, ką jau ką, bet plaukų priemones aš sunaudoju pirmiausiai. Turėjau mėginių iš parodos, tačiau dabar jau mėginu pilnus produktus, kurie yra...  nuostabūs.


Artistry kosmetika irgi nepaliko manęs abejingos, labai patinka šešėliai ir pieštukas.


Labai ačiū Juarai, už Helen Seward plaukų vašką, tai priemonė, kurią paėmus į rankas supranti - bus labai gera. O aš tik gavus progą nusipirkau Helen Seward šampūno. Jis labai patinka mano plaukams. Ir pirkiniai iš Drogo: Lumene prausiklis, Deborah maskuoklis (UD jau eina į pabaigą, labai liūdžiu dėl to), ir dar dozė Rossman pėdų kremų. Net nustebau kai pardavėja manęs paklausė ar bandžiau jį, manau mane pažino, pasakiau, kad labai rekomenduoju, o ji man pritarė, jog gerai, kad sudėtyje yra šlapalo ir jis ne paskutinėje vietoje, o antroje :D

Labai ačiū visiems už galimybę išbandyti kosmetiką, aš tą darau intensyviai :)

Linkiu visiems gero sekmadienio,
Neringa

1 comment: