15/05/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #59 M·A·C, green feel, pura natura ir lauktuvės iš Latvijos


Sveiki mieli skaitytojai. Visų pirmą, kaip smagu, jog Euroviziją laimėjo Ukraina! Ir smagu, kad mes užėmėme tikrai gan aukštą vietą. Jau turbūt matėte Facenook`e, įrašą kur pasakojau apie dingusias nuotraukas. Čia didžiausia bloggerio nelaimė, kuri gali nutikti, mano naujas adapteris suformatavo kortelę ir dingo visos 400 nuotraukų. Bet, turiu puikų vyrą, kuris sugebėjo jas gražinti, tačiau gražino ir daug senesnes nuotraukas kurios kažkada buvo ištrintos, todėl man dabar reikia atrinkti 3000 nuotraukų. Aišku, ne visos ir gražintos, tačiau jei būtų reikėję perfotografuoti viską, būtų buvę daug blogiau. Klausite, kodėl aš jų nearchyvuoju? Taip, ir aš šito savęs klausiu :D



Na, o šią savaitę naujienų vėl nemažai. Ačiū labai Green feel atstovams, už galimybę išbandyti produktus. Mano skaitytojai jau žino jog kai ką esu išbandžiusi iš šio lietuvių gamintojo ir man patiko! Ir dabar jau spėjau išbandyti rankų kremą ir intymios higienos bei kūno prausiklį, kolkas viskas labai ok!


Na ir bloggerio laimė - atėjo M·A·C naujienos. Šis pieštukas,


Paletė



Bei dalykas, kuris jau must have - hailaiteris, naudojamas kas dieną.


Mano pirkiniai iš Latvijos: ten dar vis stovi Catrice Kaviar Gouche kolekcija! Galite patikėti? Ir šių šepėtėlių galima nusipirkti, bet nedaug belikę, todėl gavau tik du. Labai nustebau radus Natura Siberica liniją Latvijai, na juk logiška :D Kremas labai labai skaniai kvepia :)



Labai ačiū Juarai, man jau reikėjo paakių kremo, kuris šviesintų paakius. Aš savaitgaliais leidžių odai pailsėti ir nesidažau, kartais net nesidažau kai einame į kavinę, pas draugus ar į parduotuvę. Šiais situacija normali, bet gadina vaizdą tamsesni paakiai, todėl užsimaniau juos pašviestini.

Ačiū labai visiems už norą bendradarbiauti ir galimybę išbandyti produktus!

Gero sekmadienio,
Neringa

No comments:

Post a Comment