22/05/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #60 make up revolution, essence, catrice, bourjois, manilla ir kiti


Sveiki, mieli skaitytojai, aš šiandien sode: sėdžiu terasoje ir laukiu kol baigs degti malkos židinyje bei galėsime kepti mėsą. Vasara, pagaliau vasara, nors vėjelis dar vėsus. Nors atrodė, jog bus labai karšta diena ir todėl prisitempėm ledų :D Sode kur kas geriau dirbasi, čia ramu ir grynas oras, todėl kompiuteris su manimi. Šią savaitę aš pati pirkau nemažai, nes jau reikėjo nagų lako valiklio, micelinio bei dušo želė. Taip pat atkeliavo Essence ir Catrice kolekcijos, nusipirkau jau rodytą paletę bei tik šepetėlį ir nagų laką iš kitų kolekcijų. Galbūt vėliau įsigysiu dar kažką tačiau dabar pagrindinės išlaidos sodo gėlėms, terasos įrengimui ir pan. O taip pat jau reikėjo atnaujinti garderobą. Jau rodžiau ir Make Up Revolution paletę, kuria esu nusivylusi, nes vietoj jos jau geriau būčiau prasinešus pro TopBeauty, nes jau norų sąrašas be galo ilgas, bet tikiu jog greitu metu tą ir padarysiu.




Ačiū labai Manilla atstovams už veido priežiūros priemonių rinkinuką: veido kremą, kaukę, serumą bei toniką. Kaip žinote, veidui priemones testuoju ilgiau, apie dvi savaitęs, nes reikia pažiūrėti poveikį. Tai natūrali kosmetika, todėl man labai įdomu.


Taip pat įsigijau šepetėlių iš Cascados, pasirinkau SOHO, nes nu atleiskite, bet Real Techniques šepetėlių kaina man neatrodo adekvati. Nors pasitaikius progai tikiuosi nusipirkti dar, nes man jie tikai visai patinka. Šepetėlių kolekcija pas mane tikrai gan skurdi, be to porą šią savaitę teko išmesti, taigi dairausi naujų. 

No comments:

Post a Comment