06/05/2016

SEWARD INDACO MODELIUOJAMASIS VAŠKAS PLAUKAMS, 100ML


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien įvyko labai įdomi istorija: paštininkė sutvarkė viską taip lyg būtų man atnešusi du siuntinius, o aš aišku jų negavau. Sutvarkyta viskas, nuo parašų iki centrinės sistemos ir prie registracijos numerių rodo, kad aš siuntas jau gavau. Žinokite, pirmą kartą man taip, nesuprantu kaip galima šitaip elgtis, dar vis laukiu tų siuntinių, nes pažadėjo atnešti. Nejaugi tikimasi, kad įla neišlis iš maišo? Kam taip daryti? Nesuprantu. Na, bet šiandien pasakoju apie Helen Seward plaukų vašką, kuris man labai reikalingas - tiek susitvarkyti su ataugančiais kirpčiais tiek su visa ševeliūra.




Bealiejinis plaukų modeliavimo vaškas skirtas vidutinio ilgio ir ilgiems plaukams. Lengvai sumodeliuosite elastingą šukuoseną, suteiksite plaukams išskirtinio žvilgesio ir išryškinsite modelinį kirpimą.

SPALVĄ TAUSOJANTI FORMULĖ

Naudojimas: paimkite nedidelį kiekį vaško ir patrinkite tarp delnų. Po to rankomis modeliuokite plaukus, vieną sruogą po kitos, pradėdami nuo galiukų. Nepamirškite uždengti indelio.

Kaina: 18 Eurų

Įsigyti galite Juara parduotuvėse arba internetu: http://www.juara.lt/seward-indaco-modeliuojamasis-vaskas-plaukams-100ml 


aqua, PEG-7 (rišiklis, emulsijos stabilizatorius, reguliuoja klampumą), hydrogenated castor oil (Hidrintas ricinos aliejus - drėkiklis, minkštiklis, emulsiklis, PAM, klampumo reguliavimo medžiaga), ceteareth-30 (PAM, valiklis), sorbitol (drėkiklis, plastifikatorius, odos kondicionavimo medžiaga), oleth-10 (valiklis, PAM, kvepalų ingredientas), glycerin (denatūrantas, tirpiklis, drėkiklis), PEG-40 (tirpiklis, drėkiklis, rišiklis), hydrogenated castor oil (Hidrintas ricinos aliejus - drėkiklis, minkštiklis, emulsiklis, PAM, klampumo reguliavimo medžiaga), PEG-12 dimethicone (kondicionuoja odą), methyl gluceth-20 (PAM, tirpiklis), parafinum liquidum (gaunamas iš naftos, tirpiklis, antistatikas, minkštiklis), dimethicone copolyol (silikonas, antistatikas, minkštiklis), aloe barbadensis leaf extract (alijošiaus lapų ekstraktas - drėkiklis, ramina, suteikia gaivinamąjį poveikį, kvepalų ingredientas), polyquaternium-7 (antistatikas, suformuoja plėvelę, fiksuoja plaukus), canarium iuzonicum gum nonvolatiles, etxoxydiglyool, benzophenone-3 (UV spindulių filtras ir absorbentas), parfum, disodium edta (konservantas, kompleksionas, klampumo reguliavimo medžiaga), phenoxyethanol (konservantas), imidazolidinyl urea (konservantas), methyl paraben (konservantas), propylparaben (konservantas), hexyl cinnamal (kvepalų ingredientas), citronellol (kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis) , linalool (kvepalų ingredientas, dezodorantas), benzyl salicylate (UV spindulių absorbentas, kvepalų ingredientas), limonene (kvapiklis, tirpiklis), geraniol (kvapiklis), hydroxycitronellal (kvepalų ingredientas), cinnamyl alcohol (kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis), benzyl benzoate (konservantas, tirpiklis).

Sudėtyje yra aibė įvairių ingredientų. Tiesą sakant, sudėtis yra tokia, kokia yra... Na, logiškai mastant, iš ko gali būti padarytas vaškas plaukams? Juk jo paskirtis yra formuoti plaukus neapsunkinant jų! Labai svarbu, kad plaukai įgautų norimą formą ilgesniam laikui, o ne keliom valandom, ypač kai Lietuvoje orai tokie permainingi... Pažiūrėsime, kaip jam sekasi susidoroti su užduotimi!?Bet čia yra ir gerųjų ingredientų: hidrintas ricinos aliejus, glicerinas ir alijošiaus lapų ekstraktas.



Šiuo metu atsiauginu kirpčiukus, todėl man tokios priemonės yra labai reikalingos. visur styro neprisegami galai :) Be to, begalė mažų neseniai užaugusių plaukelių ir dar to lyg nebūtų gana, plaukai labai pučiasi ir elektrinasi, todėl šis vaškas man - gyvybiškai svarbus. Jei skaitote mano blogą - žinote, kad aš į tokias priemones žiūriu gan skeptiškai, visų pirmą dėl to, kad netikiu jog susitvarkys su mano ilgais ir pūstais plaukais. Taip, gerai, kad jie nėra pažeisti, bet tokius gan ilgus, pūstus ir besiveliančius plaukus nėra lengva prižiūrėti, o be to, aš juos alinu džiovindama džiovintuvu bei tiesindama.

Žinoma, neįmanoma nepaminėti, kad veidrodinė violetinė etiketė labai traukia akį. Smagi plastikinė gan didelė pakuotė, manau užteks tikrai ilgam. Turi apsauginį plastmasinį dangtelį. Vaškas - baltos spalvos, lipnus, bet ne toks kuris sulipina pirštus. Man itin patinka tai, kad plaukai nebūna lyg mediniai, jie elastingi, bet savo vietose. Kvapas vos juntamas, manęs tikrai neerzina.

Tiesa, dar viena priežastis, kodėl aš dažnai nevartojų tokių priemonių - mano galvos oda jautri. Žinote, kaip būna kai susipurški laku ir po kurio laiko norisi pasikasyti galvą? Su šiuo vašku šie pojūčiai yra, bet kur kas mažesni.

Dar viena tiesa, jog tokių priemonių aš visgi negaliu naudoti kas dieną, nes po to plaukus reikia labai stipriai plauti. Tačiau, aš džiaugiuosi atradusi priemonę, kuri suvaldo mano storus, ilgus ir besiveliančius bei besi elektrinančius plaukus ir nepadaro jų mediniais ir net gi suteikia plaukams spindesio!

No comments:

Post a Comment