10/05/2016

SEWARD MEDITER KASDIENIO NAUDOJIMO ŠAMPŪNAS


Labas rytas, mieli skaitytojai. Šiandien galvoju apie tai, jog smagu kai žmonės vieningi. Pradedant namo talka baigiant akcijomis neiti į prekybos centrus. Aš nesakau ar ji tikslinga ar ne, aš tiesiog džiaugiuosi tuo, kad žmonės tokie iniciatyvūs, draugiški ir kai nori, būna kaip vienas kumštis. Vakar nugirdau frazę, jog reikia draugauti, tie kas draugavo su kaimynais mus peraugo, o mes taip ir likome ten kur esame. Na, kažkaip panašiai, bet esmė tokia. Man ji patiko, iš tiesų, aš visada sakiau jog vienas lauke neesi karys. Arogantiški žmonės niekam nepatinka, o galiausiai jie lieka vieni. Aš kažkaip pastaruoju metu į viską žiūriu kreivai, su nepasitikėjimu. Nemaniau, jog man  patiks ir šis šampūnas, nepasitikėjimą kėlė žodis kasdienio. Bet teko atsiprašyti jau po pirmo (!) naudojimo, nes šampūnas super greitai išplauna plaukus ir man be galo patinka.





Kasdienio naudojimo šampūnas suteikia plaukams blizgesio, purumo, puikią išvaizdą. Švelniai plauna plaukus nepažeisdamas galvos odos.
Dėka sudėtyje esančių granatmedžių ekstrakto, kuriame gausu tanino, gali tonizuoti plaukus, drėkinti ir maitinti juos. Polifruktolio kompleksas (fruktozės polimeras) padeda atkurti plaukų struktūra, suteikia ilgalaikį drėkinimą bei spindesį. Plaukai saugomi nuo žalingo aplinkos poveikio, tampa puresni, sveikesni, spindintys ir lengvai šukuojami.
Naudojimas: įtrinkite šampūnu drėgnus plaukus ir masažuokite, kol atsiras putų, tada išskalaukite. Jei reikia, procedūrą pakartokite.
Dermatologiškai patikrintas. Produktas skirtas profesionalams.

Kaina: 

75 ml - 3,90 Eurų

300 ml - 4 Eurų

1 l - 29 Eurai

Nusipirkti galite Juaros parduotuvėse arba internetu: http://www.juara.lt/seward-mediter-kasdienio-naudojimo-sampunas



aquasodium laureth sulfate (PAM, valiklis, sudaro putas, sausina odą ir plaukus)magnesium laureth sulfate (valiklis, PAM, suformuoja putas) lauramidopropyl betaine (ntistatikas, valiklis, PAM, sudaro putas, klampumo reguliavimo medžiaga, kondicionuoja odą ir plaukus)cocamide mipa (PAM, sudaro putas, klampumo reguliavimo medžiaga, emulsijos stabilizatorius)disodium laureth sulfosuccinate (valiklis, sudaro putas)coco-glucoside (PAM, ploviklis, sudaro putas)punica granatum  bark extract (Granatų žievės ekstraktas - kondicionuoja odą, kvepalų ingredientas), inulin (drėkiklis, kondicionuoja odą ir plaukus)methoxy peg (kondicionuoja odą)
ropyl dimethicone (formuoja plėvelę, kondicionuoja odą, fiksuoja plaukus)guar hydroxypropyltrimonium chloride (antistatikas, tirštiklis, suformuoja plėvelę, kondicionuoja odą ir plaukus)glycerin oleate (minkštiklis, PAM, emulsiklis, kvepalų ingredientas, kondicionuoja odą)peg-4 hydrogenated castor oil (emulsiklis, tirpiklis, kvepalų ingredientas)peg-150 (rišiklis, tirpiklis, drėkiklis)ppg-1-peg 9 lauryl glycol ether (PAM, emulsiklis), coceth-7, propylene glycol (drėkiklis)lecithin (odai identiškas ingredientas,drėkikls, minkštiklis, emulsiklis, skatina odos atsinaujinimą), alcohol, sodium chloride (klampumo reguliavimo medžiaga, mažina tankinį tūrį)citric acidparfumdisodium edta (konservantas, kompleksionas, klampumo reguliavimo medžiaga)phenoxyethanol (konservantas)benzyl alcohol (konservantas, tirpiklis, sausina odą, ilgainiui ardo kolageną, pažeidžia odos lipidinį barjerą)methylchloroisothiazolinone (konservantas)methylisothiazolinone (konservantas)ci 19140 (geltonas kosmetinis dažiklis)ci 17200 (raudonas kosmetinis dažiklis).

Savaime aišku, kad tai nėra natūralios sudėties produkta,s bet žmonės į tinklaraštį ateiną ir tikisį rasti sudėties analizę. Labai patogu yra nagrinėti tik pirmus ingredientus, nes pabaigoje paprastai būna blogiukai. Porą yra, poros ingredientų aš neradau, bet apskritai, jei ignoruosime tą faktą jog SLS yra antroje vietoje, sudėtis nėra bloga. Daug gerųjų ingredientų bei granatų žievės ekstraktas netoli nuo pradžios. Geriau, nei tikėjausi, tiesą sakant (vėl).


Aš tikrai nesitikėjau jog šis šampūnas išplaus mano plaukus taip puikiai jau po pirmo plovimo. Iš karto pašalino riebalus, be to plaukai tapo slidūs dar duše. tiesą sakant, dažnai šampūnai kurie skirti kasdieniam vartojimui iš vis nieko neplauna, o čia  - koks netikėtumas! Tai jau trečia mano bandoma priemonė iš Helen Seward kompanijos, ir ji man taip pat patinka. Aną šampūną aš net nusipirkau pakartojimui, o tai daug pasako.

Šis, turiu pastebėti - putoja labiau, ir mažiau griaužia akis. O jau kvapas... Kaip ananasų. Saldus, bet ne per daug. Dabar kai rašau esu pasidėjusi ant stalo, na tai... pasaka žinokite, nenoriu net nešti atgal į vonią. Aš sunkiai prisijaukinu kvapus, bet šį pamilau.

Tiesa, jog kiekis gan mažokas, ir aš jį jau įpusėjau. Tačiau nuomonę susidaryti tikrai įmanoma, ir aš juo patenkinta net labai. Galvojau galvojau kokį minusą galėčiau parašyti, bet... nesugalvojau. Man patinka Helen Seward pakuotės, smagu tai, kad jos minkšto plastiko, todėl patogu naudoti. Taip pat gerai, kad lengvos ir neslysta net iš šlapių rankų. Pompos nėra, tačiau toks dozatorius irgi patogus.

Kai šampūnas jau išplauna plaukus švariai, man dar svarbu jog jie nebūtų išsausėję, nestyrotų kaip šiaudai. Ir nesielektrintų bei nesipūstų. Nes po to labai sunku suvaldyti mano ilgus ir tankius plaukus, styro kaip antenos :D :) Šis, kaip supratote, to tikrai nedaro. Plaukai būna švelnūs ir minkšti. Tinka jautriai galvos odai. Kitą dieną po plovimo susiriebaluoja jau į vakarą, ne taip kaip kitais šampūnais išplovus galvą - jau po pietų.

Na, žinokite, šį kartą tikrai neturiu prie ko prikibti, labai įdomu būtų išbandyti kondicionierių ;)

No comments:

Post a Comment