30/05/2016

Sleek Makeup Brow Perfector antakių tušas (Spalva - Light Brown)


Sveiki, mieli skaitytojai. Aš grįžusi namo atsisėdau terasoje, su vaisių smūčiu ir vos neužmigau besėdėdama. Po to prisiminiau, kad laikas keltis, ir eiti rašyti blogą :D Galvojau apie ką šiandien papasakoti ir išsirinkau Sleek antakių tušą. Aš ilgai rinkausi, nes jau reikėjo tokios priemonės, ir tikrai nenusivyliau, nesigailiu pirkusi. 





Sleek Makeup Brow Perfector gerai pigmentuotas gelis, skirtas paryškinti antakių formą ir spalvą. Lengvasvorė gelio tekstūra lengvai dengiasi, nepalieka gumulėlių, priemonė ilgai išlieka, atrodo natūraliai. Specialaus Sleek Makeup Brow Perfector šepetėlio dėka ne tik lengvai ir tiksliai padengsite priemonę, bet ir suvaldysite nepaklusnius antakių plaukelius.

Rekomenduojama laikyti sausoje, vėsioje vietoje.

Kaina: 6.99 €

Kur pirkti: http://www.topbeauty.lt/sleek-makeup-kosmetika/sleek-makeup-brow-perfector-antakiu-tusas-spalva-light-brown





Mano vaizdas su nepadažytais antakiais, tik su kiek per tamsia pudra :D 


Su šešėliais, ir su tušu:


Visų pirma, aš nesitikėjau, kad jis bus toks mažas :D Bet, kai pagalvoji, juk ir neturi būti didelis, nes aš tokias priemones renkuosi pagal mažą ir patogų šepetėlį. Įvertinus šį, supratau, kad turėtų man patikti, ir neklydau. Pats įpakavimas labai gražus, matinis, su ne matiniu logotipu. Smagu, kad yra spalvų pasirinkimas, nes dauguma antakių tušų man tiesiog per tamsūs. Pats šepetėlis - kūgio formos, atskiria ir nudažo bei fiksuoja plaukelius. Reikia nubraukti ištraukus, bet pati konsistencija labai maloni, ne košė. Man nepatinka tušai su dalelėmis arba kurie tepa košę, nes aš antakius dažau dar su šešėliais, o po to toks tušas juos nuima. Todėl man tai svarbus aspektas. Kvapo tušas neturi, laikosi visą dieną. Kaina taip pat manau nėra didelė įvertinus kitas rinkos kainas.

Aš kiek pergyvenau dėl spalvos, man atrodė, kad bus per "ryža" arba per šviesi, o kitas pasirinkimas - tikrai būtų per tamsus, todėl pirkau ir nenusivyliau. Labai faina, kad priemonė nudažo kiekvieną plaukelį atskirai. Gerai, kad pats aplikatorius pakankamai nedidelis, aš nemėgstu didelių. Priemonė pigmentuota, dažo be gumuliukų, net tokiomis karštomis dienomis išsilaiko puikiai. Nenutrupa.

Galvoju, galvoju ir nerandu jokių minusų, gal nebent kam kiek keistas gali pasirodyti tušo dydis. Bet visą kitą tikrai puiku, duodu aukščiausią įvertinimą, išsklaidau visus bukštavimus dėl spalvos ir žinoma, naudosiu Sleek antakių tušą ir toliau.

No comments:

Post a Comment