11/06/2016

Apsilankymas Kiehl`s parduotuvėje!


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Šiandien buvau Vilniuje, pagaliau ir aš apsilankau Kiehl`s parduotuvėje. Tiesą sakant, turėjau kvietimą į atidarymą, tačiau, man norėjosi atitrūkti nuo kitų tinklaraštininkių, apsiuostyti ir susipažinti su Khiel`s artimiau, mat per atidarymus paprastai net prieiti prie produktų nelabai išeina, tenka laukti kol praeis apgultis. Taigi, šiandien jau buvau Khiel`s, kur parduotuvės konsultantė apžiūrėjo mano odą, nustatė tipą, parinko tinkamas priemones. Bet, apie viską iš eilės :)



Tiesą sakant, aš nelabai numanau, kaip asmeninį tinklaraštį rašantis žmogus gali pasakyti, ar priemonė tiks mišriai, sausai ar normaliai odai. Jei mano oda yra mišri (kaip aš visuomet maniau), tai aš ir galiu pasakyti, ar produktas tiks jai, na dar galiu pasakyti, ar tinka jautriai odai, na taip, tokią dovanėlę aš jau turiu... Todėl, labai smagu, kad Kiehl`s suteikiama galimybė atlikti profesionalią 5 minučių konsultaciją, kuri tiesą sakant užsitęsė daug ilgiau. Manęs paklausė, kokia mano rutiną, ką naudoju, kaip prižiūriu odą ir su kokiomis problemomis susiduriu. Mes atlikome testą: prie kaktos ir žandų pridėjome indikatorius, kurie parodė kas yra kas. Mano žandai - normali oda, o T zona - linkusi į riebumą. Pasirodo mano tipas dabar vadinasi normali į riebumą oda. Tai, reziumė, aš galiu vertinti priemones ir pasakyti, ar jos tiks normaliai, riebiai ir jautriai odai, o ar sausai ir normaliai odai tiktų, galėtų pasakyti mano draugės ar mama, išbandžiusios jas. Bet, tinklaraštis juk asmeninis ;)


 

Štai priemonės, kurias man rekomendavo naudoti ryte. 


Bealiejis ploviklis, prausti veidui.


O šis, jau tikra Kiehl`s žvaigždė, net Lietuvoje. Medetkų tonikas veidui, o Dieve, kaip man patiko jo kvapas! Ir tos medetkos atrodo tikrai pritrenkiančiai! 
 

Jau turbūt girdėjote, kad jos rinktos rankomis?


Serumas drėkinimui


Bealiejis losjonas veidui 


Na ir kremas, būtinai su SPF apsauga. 


Taip pat man pasiūlė paakių kremą, kuris turi spalvą. Ir labai šviesią, beje, kuri tikrai man neturėtų būti per tamsi.

 



Nakčiai viskas lieka beveik taip pat, tik įterpiame dar vieną Kiehl`s žvaigždę.


Ir, vietoje paakių kremo su spalva, reiktų rinktis šį, šviesinantį kremą. 


Kiehl`s priemonių TOP 10:









Aš gavau labai daug mėginėlių, ir kelias priemones, todėl bėgant laikui susipažinsiu su priemonėmis, išsirinksiu sau tinkamas ir įsigysiu, bet jau vieną žinau, Medetkų tonikas turi būti mano kosmetinėje. O ką gavau, parodysiu jau rytoj, naujienų rubrikoje. Man labai patiko konsultacija ir aptarnavimas, parduotuvėlė nors nedidelė, bet jauki, asortimentas be galo didelis. Aš maniau, kad Kiehl`s specializuojasi veido srityje, bet kaip aš klydau! Štai kam buvo naudojamas Misteris Kaulas, jo pagalba Kiehl`s įkūrėjas, vaistininkas aiškindavo apie priemonių poveikį. 

O man aktualu tai, kad priemonės natūralios sudėties, be dažiklių ir kvapiklių, todėl raitojuosi rankoves, einu bandyti ir tyrinėti sudėtis. Nes, nors ir buvo milijonas tinklaraštininkų įrašų apie pristatymą, kažkodėl niekur neperskaičiau apie sudėtis :)

No comments:

Post a Comment