18/06/2016

Artdeco Bronzing Powder Compact Long-Lasting Bronzinančios pudros papildymas natural


Sveiki, mieli skaitytojai. Šeštadienis, pagaliau galime pailsėti nuo darbų... Mes visą dieną praleidom centre, vaikščiojom laisvės alėja, nuėjome išbandyti naują kavinukę, po to keliavom maisto porai dienų, kadangi automobilio suremontavimas dar neaišku kada įvyks, reikėjo maistu apsirūpinti kelioms dienoms. Kadangi mūsų mašina jau gan apgailėtinos būklės (salonas), tai galvojam ar iš viso verta ją taisyti, gal geriau iš karto kišti po presu. Ir nors ne aš ją vairavau, man vis gi labai gaila, aš žmogus kuris prisiriša prie visko ir greitai :D O šiandien vasariška tema, Artdeco bronzantas, žinote, kad esu šviesiaodė, todėl su tokias dalykais itin sunkaii randu bendrą kalbą. Testuoju jau kelais savaites, ar man ją pavyko prisijaukinti? Aišku, parodysiu ir rezultatą. 





Pakartotinai užpildoma. Ilgai išliekanti. Dviejų spalvų. Aksominio švelnumo. Lengva tekstūra. Kliniškai testuota.

Talpa: 10g

Kaina: 11,99 €








       Aš turiu refilą, artdeco kosmetika turi šią ypatybę, norint sutaupyti galima nepirkti dėžutės, o nusipirkti papildymą. O ir vietos kosmetinėje toks refilas užima daug mažiau. Vis gi pagrindinė priežastis, kodėl užsimaniau Artdeco bronzerio - natūraliai atrodančios spalvos. Man sunku atrasti tinkamą spalvą, visos atrodydavo arba murzinos arba per tamsios man.

       Smagu tai, kad natural spalvos bronzantas man tinka, aš naudoju net gi tą tamsesnę spalvą, o su šviesesne išsklaidau. Labai lengvai sklaidosi, tekstūra tikrai kiap šilkinė, ir nors iš pradžių išsigandau, kad bronzeris labai byra kabinant (galvoja, Artdeco, kaip čia taip), vis gi panaudojus ilgiau tas byrėjimas dingo. Taip kartais būna su kosmetika, nubyra viršutinis sluoksnis ir po to viskas būna gerai :)

       Man labai aktualu kai naudoju tokias priemones, kad jos laikytųsi visą dieną, ryte pasidažau, grįžtu namo - stovi, nes koks tikslas dažytis ryte jei vakare vis tiek neberasi? Šis bronzeris testą išlaikė, tempia visą darbo dieną. Džiaugiuosi atradusi kokybišką priemonę, kurios dar ir spalva man tinka, kas sąlygoja produkto naudojimą, o ne numetimą už spintelės. Priemonė neturi kvapo, tinka jautriai veido odai ir neturi blizgučių ar shimerio.

No comments:

Post a Comment