10/06/2016

Catrice Bold Softness Colour Correcting Powder SPALVĄ REGULIUOJANTI PUDRA C01 Correction 'n Perfection


Sveiki, mieli skaitytojai. Pagaliau penktadienis, o aš tik dabar atėjau rašyti atsiliepimų. Noriu labai pasidžiaugti, kad pagaliau pas mus visos Essence bei Catrice kolekcijos. Apžiūriu kiekvieną dalyką, apčiupinėju ir nusiperku tai - kas labiausiai patinka. Taip pat, džiaugiuosi, kad sutvarkyta ir visa informacija: internetinės svetainės, sudėti lietuviški aprašymai ir pan. Smagu, tikrai labai smagu! Mano bloge labai daug atsiliepimų apie Catrice, šiandien bus dar vienas apie spalvą reguliuojančią pudrą iš riboto leidimo kolekcijos Blod softness.








Viskas viename. Įvairiaspalvė pudra su mozaikos raštu spalvą reguliuojančiam efektui: rusva spalva suteiks matiškumo ir atgaivins pavargusią odą, žalia nugalės raudonį, o violetinė suteiks šviežumo. Rezultatas: nepriekaištinga veido oda. Spalvą Reguliuojanti Pudra yra baltame aukštos kokybės įpakavime su veidrodėliu. Labai patogu keliaujant.














Priėjus prie kolekcijos ir ją pagaliau pamačius gyvai, aš jau žinojau, kad imsiu šią pudrą. Kodėl? Nes renku tokius dalykus iš Catrice, kolekcijoje jau turiu kelias, gali būti, kad jų galiojimas jau pasibaigęs, bet aš jų tikrai nenaudoju, man patinka turėti. Man dzin, kad kolekcija begalinė, aš komplekso dėl to nejaučiu, ne ne, aš jaučiu kaifą, ir man su minimalizmu ne pakeliui šioje srityje. Jei skaitote mano blogą, jau turbūt pastebėjote, kokia aš kosmetikos fanė ir mylėtoja :D

Todėl, iš karto į rankas čiupau šią pudrą, dar žiūrėjau į šešėlius, bet susilaikiau, pagalvojau, kad palauksiu išpardavimo. O gal spalvos neužkabino tiesiog. Daug kas mėgsta sakyti, kad Catrice kosmetika tai 50/50 arba patiks arba ne, aš pritariu šiai nuomonei. Bet smagu, kad gali prisipirkti dalykėlių, o jei nepatiks, kam nors perleist, ką būtų daug sunkiau apdaryti tarkim su UD ar MAC kosmetiką, kai tokios kainos :)

Galbūt jau laikas pradėti kalbėti apie patį produktą. Tai spalvą reguliuojanti pudra, kuri turėtų suteikti matiškumo, atgaivinti odą, suteikti šviežumo. Pati pakuotė iš tiesų nebloga, tvirto plastiko, net su veidrodėliu. Patinka, negaliu skųstis. Tačiau, apie patį rezultatą kalbant aš jums negaliu meluoti. Pati pudra labai miltinė, nors į minkštą pusę, tačiau miltinę. Ir labai matosi tas matiškumo efektas, bet daugiau nieko paminėto. Mano odą mišri, kaktai ir nosiai reikalingas itin didelis tokių priemonių kiekis, na ir galiu pasakyti, kad pusę darbo dienos ji atlaiko. Aš net drįsiu lyginti ją su Maybelline Fit me pudra. Efektas panašus, susmulkinta irgi panašiai, na Maybelline gal smulkiau. Bet čia labai matoma balta spalva. Todėl netiks norinčioms turėti šviežią veidą.

Galiu apibendrinti, jog kaip už ne itin didelę kainą, tai neblogas dalykas, nes pakuotė normali, ją galima be baimės įsimesti į rankinę, lengvai atsidaro, užsidaro, yra veidrodis. Gražus ir paprastas dizainas. Bet jei oda labai riebi - netiks. Kvapo nejaučiu, tinka jautriai veido odai.

Turbūt jaučiate, kad mano apžvalgos įgavo ne visada viskas patinka prieskonį, o gal ir ankščiau jis buvo (tikiuosi). Aš noriu, kad mano blogą skaitantis žmogus pasitikėtų mano nuomonę, todėl stengiuosi produktą "iškrapštyti iki galo". Ir galiausiai: ši pudra privalėjo atsidurti mano kosmetinėje, kaip kolekcinis dalykas, na ką padarysi, jei jau sumaniau tokius dalykus kolekcionuoti :D Ir, tikslinei auditorijai - jaunoms merginoms ši pudra turėtų patikti.

No comments:

Post a Comment