28/06/2016

Chanel Le Rouge 2016 Fall Collection


Sveiki, mieli skaitytojai. Pažadu Jums, kad jau ryt bus normali apžvalga, toliau pasakosiu apie veido priemones. Kadangi neturiu sugebėjimo po poros pabandymų aprašyti priemonių, ypač veido, teko kiek luktelti. Bet jau dabar labai noriu pradėti pasakojimų seriją apie Kieh`ls ir Mixą. Tačiau šiandien apie Chanel. Taip, gamintojai jau ruošiasi rudeniui. Anokia čia paslaptis, arne? :) Bet šį kartą mane nustebino blogąją šio žodžio prasme gamintojų nuotraukos. Na, kas gi pagalvotų, kad tai Chanel? Ne, tik ne aš. Nebent iš modelio, kuris, jei jau 100 procentų atvirai man nepatinka. Gan keista, kad Chanel ją pasirinko, nes man nuo moteriškumo kiek tolokai. Bet gal nepradėsiu aš čia visai atvirai kalbėti, to ką manau, žiūrime nuotraukas.











No comments:

Post a Comment