30/06/2016

Deborah milano maxi terra contouring veido modeliavimo paletė 01


Sveiki, mieli skaitytojai. Žinote, mes turime tokia kaimynę, kuri kai grįžta namo sėdi ištisai terasoje, dabar kai toks oras tai iš vis. Kad ji sėdi tai nieko, bet ji kiekvieno kas tik išeina iš namo klausia: kur eini. Į bažnyčią? O kodėl? :D Tiesa, ji šneka ne tik su mūsų namo gyventojais, bet ir su priešais esančių kotedžų, kadangi jie pakankamai arti. Vaizdelis: kaimynas tvarko auto garaže, o ji per visą kiemą rėkia, ar veikia???! Aš su ja nelabai bendrauju, labas viso gero, gražus oras ane? Todėl žinau, kad ji manęs nemėgsta, o aš nelabai randu temų, jau vien dėl amžiaus skirtumo, nors ji nėra senyvo amžiaus... Na, o kai taip karšta, norisi ne tik sėdėti terasoje, ši fotosesija ant valties pajūryje buvo senokai, aš vėl noriu prie jūros :) Reikėjo laiko išbandyti šią paletę, ypač man svarbu yra laikymasis per karščius. Dabar testuoti produktus yra idealus metas, gali pamatyti kaip greitai jie nuplaukia :) 










Tai paletė iš keturių priemonių: 2 kontūravimo, skaistalų ir hailaiterio. Tamsesne kontūravimo priemone galima kontūruoti veidą, šviesesne išblendinti, arba naudoti tik šviesesnę ar tamsesnę spalvas. Aš naudoju šviesesnę. Paletėje spalvos atrodo į rudumą, bet ant odos jau įgauna truputi ryžo atspalvio. Man patinka skaistalų spalva, tamsi persikinė, matinė, kaip ir kontūravimo, beje :) Hailaiteris labai įdomus, toks į gelsvumą, kas iš pradžių man nepatiko, bet po to žiūrėdama į nuotraukas aš supratau, kad gražu, o jei įdegęs veidas tai iš vis. 

Priemonės iš pradžių byrėjo kabinant, net ne byrėjo, o burbulavosi kažkaip tai. Bet aš išlaukiau, dabar byra mažiau. Pigmentacija tikrai nebloga, ne tik ant piršto, bet ir perduodant ant odos. Stebėjau atidžiai, norėjau palaukti karščių, ar išsilaikys visą dieną, ir smagu, jog tikrai laiko. gal minimaliai blunka. 

Aš jau bandau ne pirmą Deborah milano priemonę ir esu nustebinta kainos ir kokybės santykiu. Matyt itališka kosmetika vis gi yra itališka kosmetika :) Dėžutė paprasta, be veidrodėlio, bet ir ne visai pigi. Dažnai renkantis priemones pirmu smuiku groja tai, kad čia jos visos kartu: ir kontūravimas ir skaistalai ir hailaiteris. Patogu, tenka pripažinti. Pastebėjau, kad informaciniame lipduke sumaišyta instrukcija... 

Kvartetas sklaidosi puikiai, dengiasi irgi gerai, žybt ir jau vietoje. Dėžutė patogi dar ir dėl to, jog nereikia laužyti nagų. Ko gero iš viso ketverto man labiausiai prie širdies yra hailaiteris, bet visą kitą irgi tikrai neblogai. 

No comments:

Post a Comment