03/06/2016

GEGUŽĖS MĖNESIO MĖGIAMIAUSI


Sveiki, mieli skaitytojai. Nepamiršau, tikrai nepamiršau vakar įkelti šios rubrikos, tiesiog ji atsakinga, o aš buvau sugalvojusi tik tris produktus. Šiandien viską gerai apgalvojau ir radau dar du tikrai vertus dėmesio produktus. Iš esmės tai ši rubrika skirta dar karta paminėti tobulas priemones, be kurių visą mėnesį negalėjau gyventi.



1. NOVEXPERT MICELINIS VANDUO SU HIALURONO RŪGŠTIMI
Apie jį rašiau tik vakar, tačiau tai iš esmės mano mastymą pakeistęs dalykas mano kosmetinėje. Vasara man nesinori braukyti veido su vatos tamponėliu valant makiažą, bet jei tai darau, darau su Novexpert miceliniu.
https://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/06/novexpert-micelinis-vanduo-su-hialurono.html

2. L`OCCITANE BIJŪNŲ MAKIAŽO PRAUSIKLIS „PEONY PERFECTING“
Štai šis dalykėlis yra neatsiejama mano veido priežiūros priemonė orams taip įkaitus. Labai gera tiesiog atsistoti po dušu ir nusiprausti veidą, o šis micelinis nuplauna net blakstienų tušą.
https://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/05/loccitane-bijunu-makiazo-prausiklis.html

3. ARTDECO VOLUME SUPREME MASCARA TANKINANTIS IR ILGINANTIS BLAKSTIENŲ TUŠAS
Kai tik netestuoju kitų tušų, naudoju šį, nes jį lengvai nuplauna L`occitane micelinis prausiklis. Aišku, aš jį pakankamai ilgai turiu ir jau yra Artdeco vasaros kolekciją, o šis tušas pradėjo gumuluotis. Tačiau, jis tikrai buvo mano mėgiamiausias.
https://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/04/artdeco-volume-supreme-mascara.html

4. COLLISTAR YOUR SPA AT HOME GAIVINAMASIS + STANGRINAMASIS TALASSO ŠVEITIKLIS
Kaip aš galiu neįtraukti į mėnesio mėgiamiausius šios priemonės? Niekaip. Rašiau, kad man patinka vyšninis, bet atradau ir kito panaudojimo būdą. Gal kam ir pasirodys keista, bet su juo šveičiu pėdas. Ištisus metus su jomis aš kovoju, bet vasara, patikėkite, tai yra kažkas žiauraus. Žinoma, nedarau to kasdien. Bet kai labai užnervina mane tos mano pėdos, šveičiu su Collistar šveitikliu...
https://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/05/collistar-your-spa-at-home-gaivinamasis.html

5. L`OREAL INFAILLIBLE SEXY BALM 103 AS IF!
Prisipažinsiu, šį mėnesį aš jei ir naudojau priemones lūpoms, tai buvo Babylipsas, iš žiemos serijos ir šis balzamas kai reikėjo spalvos. Viskas. Kitų man tiesiog nesinori...
https://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/06/loreal-infaillible-sexy-balm-103-as-if.html

Tokie mano šio mėnesio mėgstamiausi. Aišku, kai jau parašiau straipsnį, prisiminiau dar kelis tikrai dėmesio vertus produktus, bet pagalvojau, kad reikia parašyti apie juos kitoje rubrikoje. Atleiskite, kad nusivėlinau šį kartą, tačiau tikiuosi, kad straipsnis buvo įdomus.





No comments:

Post a Comment